harju (oregistrerad) Postat 12 augusti 2008 Dela Postat 12 augusti 2008 Kör Pro Tools LE 7.1 på en PC här och har nyligen installerat Waves Diamond Bundle 5.2. Efter att ha installerat och öppnar upp programmet så ser designen på programmet helstört ut. Någon som har någon aning om vad felet kan vara eller vad man kan göra för att få tillbaka designen som den ska vara? Gå in och kolla knullägget här under: http://i61.photobucket.com/albums/h60/nymp...min/knullgg.jpg (jag blir galen) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Anders F Postat 12 augusti 2008 Dela Postat 12 augusti 2008 Inte så att det är en crackad version, som kan ha gjort detta med PT? Har aldrig sett PT bete sig på det sättet. Jag ber om ursäkt om det nu inte skulle vara crackat och du skulle känna dig sårad. Men det ser verkligen skumt ut. MVH Anders Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
evilrocker Postat 12 augusti 2008 Dela Postat 12 augusti 2008 (redigerat) Om det är V6-versionerna av pluggarna du har kan det ha med grafikkort att göra, låter cp men det problemet fick jag. Jag har inget fränt grafikkort i min musikdator men hade å andra sidan inte heller uppdaterat drivisarna någonsin, fick grafikproblem då fast det såg inte riktigt ut så där. Och jag har köpt mina pluggar.... Kan dock vara så som Anders säger här ovan... vad vet jag Glömde en sak, och V6 är värt eftersom man nu kör Ilok, ÄNTLIGEN! Edit igen: Fan du skrev ju 5.2 pucko mig! Redigerat 12 augusti 2008 av evilrocker Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
harju (oregistrerad) Postat 12 augusti 2008 Dela Postat 12 augusti 2008 Inte så att det är en crackad version, som kan ha gjort detta med PT? Har aldrig sett PT bete sig på det sättet. Jag ber om ursäkt om det nu inte skulle vara crackat och du skulle känna dig sårad. Men det ser verkligen skumt ut. MVH Anders absolut ingen fara. Hade nog med det att göra att det var crackat. Behövde göra en snabb liten justering i en mix jag har dragit med mig från skolans system, med just den pluggen, men det sket sig totalt här. 😄 Jag får vid ett senare tillfälle ta och uppgradera mina egna wavespluggar. Tack för hjälpen. mvh Markus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 13 augusti 2008 Dela Postat 13 augusti 2008 B I G LOOOOL Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.