Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Vilka duetter skulle ni _INTE_ vilja höra?

Håll borta otrevliga diskussioner härifrån och respektera folks åsikter!

Själv tycker jag att om man kombinerar Olle Ljungström och Håkan Hellström så vore cirkusen komplett.

NEJ tack. ☺️

/Daniel

Annons
Postat

Saakasjvili och Medvedev sjungandes "The Winner Takes It All"

Postat
Baggis!

Amy Diamond + Sven-Bertil Taube gör

Den skulle jag faktiskt vilja höra.

thrinithan (oregistrerad)
Postat

Carola + Carola gör vilken låt som helst av Carola eller någon annan artist.

Postat
Hmmm, svår fråga... Lotta Engberg och Patrik Isaksson tolkar bob marley kanske.

Asgarv.... Patrik Isaksson och Bob Marley... hahaha det går inte. Blir som att försöka blanda matolja med vatten...

Postat
Krister Sjögren och Bruce Springsteen i "I love europe" , skulle jag verkligen inte höra på...

🙂

H.P. Baxxter (sångaren i Scooter) och Lasse Berghagen och deras tolkning av titelmelodin till Bamse.

• 2 veckor senare...
Postat
Lotta Engberg vs. Notorius BIG

Lasse Stefanz vs Snoop Dogg

Hahahahahahahah fyfan va roligt.

Här har ni dem.

Fast det där var ju riktigt kul..

Själv har jag alltid haft svårt för operasångerskor som skall sjunga rock med rocksångare. Freddie Mercury & Montserrat Caballes Barcelona var en riktig rysare. Operasångerskor skall hålla sig till opera. 🙂

Postat

Tarja Turunen från Nightwish tillsammans med Christer Sjögren hade nog inte funkat så bra...

Analogfreak (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Christer Sjögren och Nina Simone... Fan vad hemskt

Redigerat av Analogfreak
  • 2 veckor senare...
Postat

Lasse Stefanz vs Snoop Dogg

Hahahahahahahah fyfan va roligt.

Här har ni dem.

Fast det där var ju riktigt kul..

Själv har jag alltid haft svårt för operasångerskor som skall sjunga rock med rocksångare. Freddie Mercury & Montserrat Caballes Barcelona var en riktig rysare. Operasångerskor skall hålla sig till opera. 😄

...speciellt som hon inte sjunger särskilt bra heller. 😛 Det är lite halvfalskt på ganska många ställen - och det är inte godkänt för operadivor (Pavarotti, som enligt min mening är den främste tenoren genom tiderna, missade en ton vid något framträdande i Italien - och blev utbuad! Så noga är det i den världen...). En Mezzosopran hade det kunnat låta betydligt bättre med än det gjorde med Caballe. Vissa sopraner har en plågsamt pipig röst. Freddie Mercury missade däremot troligen aldrig en ton under hela sin karriär. Någon lika sanslöst duktig sångare får vi nog inte uppleva igen under vår livstid...

Åter till ämnet: Carola och Andreas Johnson i en duett skulle vara en riktig rysare... 😄

Visst, ja - den hemska kombinationen fick vi ju plågas av ett par gånger i förra melodifestivalens finaler - men rysligt var det verkligen... 😉

Carl Bildt och Håkan Helstöld måste annars vara den ultimata terror-duetten. 😛

• 1 månad senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.