Jump to content
Annons

Vilka annons-sajter är att föredra för hi-end studioprylar?

KristianA

Recommended Posts

Hallå!

Sitter på en del hi-end studiohårdvara som jag behöver få sålt. Däribland Universal Audio...

Vad finns det för annons-sajter att föredra för denna typ av prylar? Vendolin känner jag till men verkar ge föga utdelning trots resonabelt pris. Finns det någon sajt som inbegriper Norge och Finland exempelvis eller är det någon som har tips på sajter i dessa länder?

tacksam för svar

/Kristian

Dela på andra sajter

Annons

Det är svårt detdär. Vendolin är ju trots allt ett bra forum för att annonsera även high-end prylar, men Sverige och grannländer är ju samtidigt en liten marknad så det kan ju ta tid innan man hittar en köpare.

Men har du försökt med blocket? Tycker oftast att det är lättare att få ut rimliga pengar för prylarna där. Men det gäller ju som sagt att potentiella köpare letar där.

Dela på andra sajter

Sladdar har folk

a ) i överflöd, eller

b ) att köpa var som helst. Inte riktigt en big deal när man köper begagnade high-end-grejer :-) Iaf inte för mig när jag köpte mina UAD-grejer etc från ebay 🙂

Redigerat av Filmtoken
Dela på andra sajter

Används inte www.proaudiomarket.com längre? 😏

med tanke på att det bordet jag hittade som var finast i mina ögon var ett tore seem-bord för 13 000 så känns det ärligt talat inte så överdrivet aktuellt att kalla det pro-audio där.

Dela på andra sajter

Haha okej. Men jag har handlat från den sidan två gånger, köpte mickar som skickades till dom som har sidan, och dom i sin tur testade mickarna så att dom fungerade som dom ska och skickade sedan dom till mig med DHL. Sen snygg nja det är väl den inte... haha :rolleyes:

Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.