spaceman Postat 3 november 2004 Dela Postat 3 november 2004 http://www.sr.se/p4/sjung/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Egghuvud Postat 3 november 2004 Dela Postat 3 november 2004 (redigerat) Det här var riktigt kul... 🙂 Jag provade tra la la din gamla get och det fungerade faktiskt Redigerat 3 november 2004 av Egghuvud Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MusicGene Postat 3 november 2004 Dela Postat 3 november 2004 ordet dig sjungs väldigt vackert, men morot klarade den inte av... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
android Postat 3 november 2004 Dela Postat 3 november 2004 Det har väl ju kanon!! Tack! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Johan Royen Postat 3 november 2004 Dela Postat 3 november 2004 (redigerat) IDOL-bidraget som skapat en viss kontrovers här på forumet går otroligt nog också bra. Enda ordet som saknas är "hårig"(!) Hela apparaten påminner om kanadensaren Akufens mikrosamplingsalster. Lyssna t ex på låten Wet Floors så fattar ni. EDIT: Dessutom lysande för att sätta ihop samplingar och använda, förutsatt att man inte bryr sig vidare om upphovsrätt, visserligen. Engelsk version finns fö här. Redigerat 3 november 2004 av royen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
osiris Postat 3 november 2004 Dela Postat 3 november 2004 Jag har aldrig haft så roligt i hela mitt liv! 🙂 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 3 november 2004 Dela Postat 3 november 2004 IDOL-bidraget som skapat en viss kontrovers här på forumet går otroligt nog också bra. Enda ordet som saknas är "hårig"(!) Det var man ju bara tvungen att testa bara för det..! 🙂 Skitrolig leksak, kommer inte att få något gjort idag. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
insolitus Postat 3 november 2004 Dela Postat 3 november 2004 Hmm... Protest och lemlästa finns inte med... 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jazzman Postat 3 november 2004 Dela Postat 3 november 2004 Min vill inte sjunga. Den laddar och sen är den tyst 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lavrell Postat 3 november 2004 Dela Postat 3 november 2004 hahaha! diggar verkligen sättet ordet "Fittan" sägs på 😆 hahaha! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 3 november 2004 Dela Postat 3 november 2004 Hohoho 😆😉😆 Så många ord...så lite tid! Det är rätt skoj att sitta och försöka lista ut var samplingarna kommer ifrån också. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
android Postat 3 november 2004 Dela Postat 3 november 2004 Det låter som att det är Tage Danielsson som sjunger "fittan" tycker jag... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
android Postat 3 november 2004 Dela Postat 3 november 2004 Den engelska versionen är ju nästan ännu roligare... Och jag lyckades ta en strof från en låt och ett av orden som sjöngs var från den låten! Kanske inte så oväntat iofs eftersom jag skrev "We are the robots"... 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 3 november 2004 Dela Postat 3 november 2004 Den engelska versionen är ju nästan ännu roligare... Och jag lyckades ta en strof från en låt och ett av orden som sjöngs var från den låten! Kanske inte så oväntat iofs eftersom jag skrev "We are the robots"... 😆 Varför är jag inte förvånad att du testade den låten 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tokas Postat 3 november 2004 Dela Postat 3 november 2004 Hahaha, detta var riktigt kul. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Debree Postat 3 november 2004 Dela Postat 3 november 2004 Haha, fan va sjysst pryl..! 🙂 Klamydia klarar den inte av... 🙂 (inte för jag vet varför man vill sjunga det..) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sonnert Postat 4 november 2004 Dela Postat 4 november 2004 alfabetet kan den inte sjunga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lavrell Postat 31 december 2008 Dela Postat 31 december 2008 Bump för en fantastiskt rolig site 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
VacUm Postat 31 december 2008 Dela Postat 31 december 2008 o ja! denna hade jag missat.. strålande idé Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
djstyler Postat 31 december 2008 Dela Postat 31 december 2008 lite roligt att på den engelska versionen är "base" och "bass" samma Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zefhyros Postat 31 december 2008 Dela Postat 31 december 2008 (redigerat) Det låter som att det är Tage Danielsson som sjunger "fittan" tycker jag... Det är troligtvis Johnny Bode som sjunger. Själv tycker jag han låter mer som Povel Ramel. 😉 Redigerat 31 december 2008 av Zefhyros Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 31 december 2008 Dela Postat 31 december 2008 Det låter som att det är Tage Danielsson som sjunger "fittan" tycker jag... Det är troligtvis Johnny Bode som sjunger. Själv tycker jag han låter mer som Povel Ramel. 😉 ahhh.. universums roligaste wiki-sida.. Den karln hade ett liv som inte gick av för hackor Ett tips för alla som har lite småtrist är att läsa den!!!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 31 december 2008 Dela Postat 31 december 2008 lite roligt att på den engelska versionen är "base" och "bass" samma det kan ju ha o göra med att båda orden uttalas på samma sätt i engelska. bäss som många säger är abborre. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tAUG Postat 31 december 2008 Dela Postat 31 december 2008 lite roligt att på den engelska versionen är "base" och "bass" samma Det uttallas lika så det är väl inte så konstigt? 😉 Grymt kul för övrigt 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tAUG Postat 31 december 2008 Dela Postat 31 december 2008 lite roligt att på den engelska versionen är "base" och "bass" samma det kan ju ha o göra med att båda orden uttalas på samma sätt i engelska. bäss som många säger är abborre. Snabbis 😉 Men aa precis 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 31 december 2008 Dela Postat 31 december 2008 Haha, skön grej! 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Paralyze (oregistrerad) Postat 6 januari 2009 Dela Postat 6 januari 2009 Haha, så jävla dåligt men roligt på samma gång ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.