tripbute Postat 9 augusti 2008 Postat 9 augusti 2008 Hej Jag har knåpat ihop ett litet "album" med lite olika 8bit/chiptune/störande frenvenser relaterade låtar i Reason och jag undrar om någon vill kollaborera lite eller bara leka lite med ideér på hur musikstilen ska utvecklas. Albumet finns uppe på piratebay för det är det enklaste sättet att någon ska kunna tanka det eftersom jag inte har tillgång till nån sida eller ftp för tillfället. http://thepiratebay.org/torrent/4324590/ca..._-_Promo_-_2008 Ge gärna kritik även fast du inte vill arbeta med materialet 😉
hegobald Postat 9 augusti 2008 Postat 9 augusti 2008 (redigerat) Torrent är väl helt ok.. Men folk måste ju seeda också. Just nu har jag 1 seeder som laddar upp med typ 15.1 Kb/S 🙂 Fånigt långsamt!!! 52 minuter får jag vänta då innan jag kan lyssna på låten.. Edit nu börjar jag bli irriterad.. Du seedar ju mindre ju.. Är nere och tuggar på 5 Kb/s nu Redigerat 9 augusti 2008 av hegobald
tripbute Postat 9 augusti 2008 Trådstartare Postat 9 augusti 2008 Torrent är väl helt ok.. Men folk måste ju seeda också. Just nu har jag 1 seeder som laddar upp med typ 15.1 Kb/S 🙂 Fånigt långsamt!!! 52 minuter får jag vänta då innan jag kan lyssna på låten.. Edit nu börjar jag bli irriterad.. Du seedar ju mindre ju.. Är nere och tuggar på 5 Kb/s nu det e bara en som seedar för jag har inte spridit urlen ju 🙂 och det är inte bara en låt, det är fler alåtar. hela min uppladdningshastighet är upptagen just nu. jag stänger av alla andra uploads 🙂 jag har 10 ner 1 upp typ. torrenten är la på ~32 mb tror jag
tripbute Postat 10 augusti 2008 Trådstartare Postat 10 augusti 2008 jag stänger av alla andra uploads 😕 ..av mina andra verk ^^
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.