evilrocker Postat 8 augusti 2008 Dela Postat 8 augusti 2008 Jag är lite sugen på att skaffa Steven Slate drums och funderar på om jag kan få in dom i Reason. Så här står det på hemsidan: "Drumagog and Raw Wav to easily sound replace live drum tracks 36 preset kits for easy programming in Kontakt BFD expansion pack for FXPansion amazing BFD Presets via Kontakt for Roland VDrums" Jag undrar om det går att använda sig av Reload och Refill packer och skapa presets för tex combinator. Någon som vet? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 8 augusti 2008 Dela Postat 8 augusti 2008 är det bara wav-samplingar så är det inga problem! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
evilrocker Postat 8 augusti 2008 Trådstartare Dela Postat 8 augusti 2008 Det är det jag hoppas på att det är! Och då ska det inte vara några problem, ville bara vara mer på säkra sidan innan jag beställer hehe. 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.