Impey Postat 2 november 2004 Postat 2 november 2004 hej jag byter cubase filer osv men en sångerska och första gången var det inga problem alls men nu andra gången står det " audio engine system error: Felaktig parameter"! vad är det alltså som strular och varför? och vad kan jag göra åt det?
staf Postat 2 november 2004 Postat 2 november 2004 (redigerat) Jag skulle gissa på 2 faktorer. Antingen har hon klickat i knappen "fastställ audioprocessor" när hon har använt sig av "export project" funktionen. Eller så har hon så mycket effekter att din dator inte klarar av att öppna projektet? OBS bara en vild gissning?? Edit: Om du klarar att öppna upp projektet så gissar jag på 4 nya faktorer, 1 du har för långsam hårdisk och för många filer samtidigt, 2 du har fel asio inställning och datorn orkar inte med som vanligt, 3 pröva starta om datorn, 4 du har för lite ledigt minne på hårdisken. 😉 Redigerat 2 november 2004 av staf
Impey Postat 2 november 2004 Trådstartare Postat 2 november 2004 jag har löst detta nu. jag la in alla filerna på hårddisken i stället för på skivan.
staf Postat 2 november 2004 Postat 2 november 2004 jag har löst detta nu. jag la in alla filerna på hårddisken i stället för på skivan. men skämtar du, fan då är det ju ganska solklart varför det inte funkade...haha
Impey Postat 2 november 2004 Trådstartare Postat 2 november 2004 jag har löst detta nu. jag la in alla filerna på hårddisken i stället för på skivan. men skämtar du, fan då är det ju ganska solklart varför det inte funkade...haha funkade på cd förra gången varför skulle det inte funka nu? så tänkte jag
staf Postat 2 november 2004 Postat 2 november 2004 det blir ju lite långsamt för CDn att hinna med när cubase säger att den ska spela upp en massa spår samtidigt
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.