DieHard (oregistrerad) Postat 7 augusti 2008 Postat 7 augusti 2008 (redigerat) Vst-synten ProteusVX Ă€r nu gratis Bara att ladda ned pĂ„ www.emu.com đ Redigerat 7 augusti 2008 av Olsberg
tordA Postat 7 augusti 2008 Postat 7 augusti 2008 đ sĂ„klart att man mĂ„ste prenumerera pĂ„ nyhetsbrevet đ
rainydays Postat 7 augusti 2008 Postat 7 augusti 2008 đ sĂ„klart att man mĂ„ste prenumerera pĂ„ nyhetsbrevet đ Ska vĂ€l inte vara nödvĂ€ndigt đ http://www.emu.com/support/files/storage/ProteusVX.zip
DieHard (oregistrerad) Postat 7 augusti 2008 Postat 7 augusti 2008 Vad Ă€r ProteusVX..?? đđ En vst-synt. SĂ„ om du har behov av det Ă€r det bara att ladda ned.
kuriyakin Postat 7 augusti 2008 Postat 7 augusti 2008 Okey! FĂ„r la testa den dĂ„. đ tack för tipset!
DieHard (oregistrerad) Postat 7 augusti 2008 Postat 7 augusti 2008 Ja för mig tog det bara nÄgra minuter. Antar det Àr en jÀkla massa som laddar ned den nu sÄ det Àr inte konstigt det tar tid. Men varför gnÀlla? Den Àr ju gratis.
IDF Postat 7 augusti 2008 Postat 7 augusti 2008 Ja för mig tog det bara nĂ„gra minuter. Antar det Ă€r en jĂ€kla massa som laddar ned den nu sĂ„ det Ă€r inte konstigt det tar tid. Men varför gnĂ€lla? Den Ă€r ju gratis. kasta upp den pĂ„ egen server och dela ut den hĂ€r dĂ„. đ
kettmpa Postat 7 augusti 2008 Postat 7 augusti 2008 Ja för mig tog det bara nĂ„gra minuter. Antar det Ă€r en jĂ€kla massa som laddar ned den nu sĂ„ det Ă€r inte konstigt det tar tid. Men varför gnĂ€lla? Den Ă€r ju gratis. kasta upp den pĂ„ egen server och dela ut den hĂ€r dĂ„. đ Jag kan göra det nĂ€r jag fĂ„tt hem den
kolin Postat 7 augusti 2008 Postat 7 augusti 2008 Tog vĂ€l 40 minuter att fĂ„ hem den, sedan funakde den som smöret. Lyssnade igenom massor med ljud, mĂ„nga var helt otroligt skitbra men alltför mĂ„nga var ren dynga (tycker jag). Men vad CPU:n toppade pĂ„ vissa ljud (CPU frĂ„gan dyker ofta upp hos mig i mĂ„nga trĂ„dar... đ„° ) Kolin
DieHard (oregistrerad) Postat 7 augusti 2008 Postat 7 augusti 2008 Tog vĂ€l 40 minuter att fĂ„ hem den, sedan funakde den som smöret. Lyssnade igenom massor med ljud, mĂ„nga var helt otroligt skitbra men alltför mĂ„nga var ren dynga (tycker jag). Men vad CPU:n toppade pĂ„ vissa ljud (CPU frĂ„gan dyker ofta upp hos mig i mĂ„nga trĂ„dar... đ„° )Kolin Jo allför mĂ„nga ljud Ă€r ren dynga. InstĂ€mmer totalt om det. Men vissa Ă€r bra och dĂ„ kan man inte klaga nĂ€r det gratis đ
hegobald Postat 7 augusti 2008 Postat 7 augusti 2008 Eller svenska http://www.skickafilen.se/ (snabb och bra)
hegobald Postat 7 augusti 2008 Postat 7 augusti 2008 Filen var pĂ„ 65,2 MB och det tog mig 2 minuter och 33 sekunder att ladda hem med fesigt ADSL-bredband.. Inga problem dĂ„ nĂ„t Ă€r gratis inte đ„° ProteusVX
DieHard (oregistrerad) Postat 7 augusti 2008 Postat 7 augusti 2008 Filen var pĂ„ 65,2 MB och det tog mig 2 minuter och 33 sekunder att ladda hem med fesigt ADSL-bredband.. Inga problem dĂ„ nĂ„t Ă€r gratis inte đ„°ProteusVX Jaha ja dĂ„ var du nĂ„gra minuter snabbare Ă€n mig och Ă€ndĂ„ sitter jag med snabbt bredband. đ
Vallhagen Postat 7 augusti 2008 Postat 7 augusti 2008 Jag trackar för tipset. Installerat och provat i ungefÀr 30 sekunder, men den hÀr kommer jag nog ha glÀdje av pÄ riktigt! Gott!
djstyler Postat 8 augusti 2008 Postat 8 augusti 2008 mycket ljud för pengarna Funkar inte i Fl! đČ
kettmpa Postat 8 augusti 2008 Postat 8 augusti 2008 mycket ljud för pengarna Funkar inte i Fl! đČ gör om gör rĂ€tt?
djstyler Postat 8 augusti 2008 Postat 8 augusti 2008 mycket ljud för pengarna đ Funkar inte i Fl! đČ gör om gör rĂ€tt?
DieHard (oregistrerad) Postat 8 augusti 2008 Postat 8 augusti 2008 mycket ljud för pengarna Funkar inte i Fl! đČ Har inte FL men det Ă€r en vst sĂ„ den ska funka i dĂ€r med. Du mĂ„ste göra nĂ„t fel.
djstyler Postat 8 augusti 2008 Postat 8 augusti 2008 mycket ljud för pengarna Funkar inte i Fl! đČ Har inte FL men det Ă€r en vst sĂ„ den ska funka i dĂ€r med. Du mĂ„ste göra nĂ„t fel. Ska försöka imorn igen, Ă€r sĂ„ j*vla trött nu sĂ„ ja ser knappt muspekaren!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.