Midori Postat 2 november 2004 Postat 2 november 2004 Vad ska man göra när man gjort allt?Och när man har riktigt tråkigt som jag har?
Twilight_Zound Postat 2 november 2004 Postat 2 november 2004 Eeheeeeeee 🙂 Finns massor att göra, beror ju lite på hur man är som person 😄 Sälja allt man har och flytta till Nepal och bli NudistMunk. 🙂 Just det Buddistmunk heter det ja.
Midori Postat 2 november 2004 Trådstartare Postat 2 november 2004 Eeheeeeeee 🙂 Finns massor att göra, beror ju lite på hur man är som person 😄 Sälja allt man har och flytta till Nepal och bli NudistMunk. 🙂 Just det Buddistmunk heter det ja. haha...ja det vore nått elleer? jag har i stort sett hållt på med musiken hela dagen...Så jäkla surt efter ett tag...Kanske att man skulle äta nått, kan ju fördriva tiden något...
Midori Postat 2 november 2004 Trådstartare Postat 2 november 2004 Det värsta är att jag älskar att sjunga, men jag kan inte göra musik, så det blir så jävla kasst....Allt låter kasst pga musiken, men sången e det inget fel på....Men ändå försöker jag göra mitt bästa vad gäller musiken...men jag tycker alla programm är svåra...som tur är så hjälper neko mej ganska så mycket....
Egghuvud Postat 2 november 2004 Postat 2 november 2004 Efter ett par timmar blir man lätt soggig av att göra musik. Speciellt när man sitter själv och inte delar upplevelsen med andra. Gå ut och andas och återvänd med frisk hjärna... Att ha tråkigt är dessutom bara en inre upplevelse så du har inte tråkigt om du inte är tråkig....ehhh förlåt jag skulle ju muntra upp dig? Laga våfflor. Det brukar göra mig glad iallafall. (med mycket sylt och grädde) 😄
Midori Postat 2 november 2004 Trådstartare Postat 2 november 2004 Haha jag är inte tråkig egentligen, men jag tror att jag vaknat på fel sida idag....Men jag tror att min hjärna är mosig pga att jag hållt på med musiken för länge, så lite frisk luft skulle inte skada.... Jo våfflor e gott, men jag tror jag ska äta sallad som e kvar sen igår, för då slipper jag grädda dem och sånt....är lite sådär negativ när det gäller att laga nått...speciellt till sig själv, inte kul...hehe
Stinkey (oregistrerad) Postat 2 november 2004 Postat 2 november 2004 På med ett par jumpaskor och ut och jogga!! Syresätt hjärnan. Stick till biblioteket och låna nåt. M.m. 😄
Midori Postat 2 november 2004 Trådstartare Postat 2 november 2004 tack för rådet stinkey...får ta och göra det =)
Carl_B Postat 2 november 2004 Postat 2 november 2004 ja brukar alltid dra ner med ett par polare o ta en fika.. sen på vägen hem har jag alltid ny inspiration..
Midori Postat 2 november 2004 Trådstartare Postat 2 november 2004 bra råd...men jag kan inte gå och fika idag, min hund klarar inte av att vara ensam, så han ylar skäller och gnäller som fan så fort man lämnar bygganden ;(..men men det var ett bra råd...
Tokas Postat 2 november 2004 Postat 2 november 2004 Du kan plugga lite latin. 😉 http://www.catweb.se/index.htm?sida=http:/...citat/latin.htm
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.