ChristofferJ Postat 6 augusti 2008 Postat 6 augusti 2008 hej min bror thomas kann omm musick så fråga hann om du bi höver gälp han och jag gör lite låtar till samans 😛
TUFFTUFFTUFF Postat 6 augusti 2008 Postat 6 augusti 2008 Vadå troll, det här är ju skitbra ju, nu har vi äntligen fått en snubbe som kann omm musick här på foumet, då är det ju bara att fråga honom om vi eventuellt skulle ha några frågor.. typ om vilket ljudkort man ska köpa eller vilka monitorer under 2000:- han kan rekommendera.. kanske han till och med har kört både Addictive drums och EZ Drummer och kan göra en A/B-test.
eterno Postat 6 augusti 2008 Postat 6 augusti 2008 (redigerat) ThomasJ:s brorsa, hehe 😄 Redigerat 6 augusti 2008 av eterno
IDF Postat 6 augusti 2008 Postat 6 augusti 2008 😄 nämen ojsan.. det är inte var dag man ser dig här.. 🙂
ViktorDenStore Postat 6 augusti 2008 Postat 6 augusti 2008 😄 nämen ojsan.. det är inte var dag man ser dig här.. 😄 Nej men nu är jag tillbaka! 🙂 Det känns underbart!
Hellpig Postat 6 augusti 2008 Postat 6 augusti 2008 Vadå troll, det här är ju skitbra ju, nu har vi äntligen fått en snubbe som kann omm musick här på foumet, då är det ju bara att fråga honom om vi eventuellt skulle ha några frågor.. typ om vilket ljudkort man ska köpa eller vilka monitorer under 2000:- han kan rekommendera.. kanske han till och med har kört både Addictive drums och EZ Drummer och kan göra en A/B-test. Perfekt! Jag hade några frågor Basshunter och hur jag blir överbetald DJ också. Hur gör jag? Dessutom har jag la.. köpt Cubase och vet inte hur jag startar det, lägger in VST-instrument eller hur jag får ut ljud från det. Sorry men jag kunde inte låta bli.
Larsson Postat 6 augusti 2008 Postat 6 augusti 2008 kan han spela tvärflöjt? isåfall så får han gärna pm:a mig! hare gott /Larsson
ThomasJ Postat 6 augusti 2008 Postat 6 augusti 2008 kan han spela tvärflöjt?isåfall så får han gärna pm:a mig! hare gott /Larsson Hehe.. Ja det är min yngsta lillebror. Han har just börjat leka med FL Studio. Fast hans didjerido är inget att leka med. Skall just laddaupp en låt vi gjort tillsammans, där han spelar dijeido eller hur *** det nu stavas.
ThomasJ Postat 6 augusti 2008 Postat 6 augusti 2008 Han är 13. Men har en viss autism. Men han här skönaste brooooshan ever. From now we call him C.H 😆 Här är tråden med han pålägg av digerido: https://www.studio.se/index.php?showtopic=54501
Larsson Postat 6 augusti 2008 Postat 6 augusti 2008 (redigerat) kan han spela tvärflöjt?isåfall så får han gärna pm:a mig! hare gott /Larsson Hehe.. Ja det är min yngsta lillebror. Han har just börjat leka med FL Studio. Fast hans didjerido är inget att leka med. Skall just laddaupp en låt vi gjort tillsammans, där han spelar dijeido eller hur *** det nu stavas. (edit) där kom visst didgeridoo låten innan jag postat mitt svar! ok, då vet man vart man kan vända sig när man behöver en didgeridoo i framtiden iaf. får lyssna när ni tankat upp.. perfekt att ha en storebror som är kunnig att vända sig till det skulle man själv haft! /Larsson 😆 Redigerat 6 augusti 2008 av Larsson
Tilly Postat 9 augusti 2008 Postat 9 augusti 2008 Coolt! Välkommen ChristofferJ 😉 Bara fråga om det är nånting du undrar över!
Rabieshund Postat 9 augusti 2008 Postat 9 augusti 2008 /Larsson🙂 Oj! Larsson! Vafan vi har ju träffats haha. Martin här, jag var ihop med Erikas syster Anna för typ två år sen och vi spelade gitarr och Rapakalja ihop du och jag. Minns du mig? Internet är litet.. På tal om ingenting... 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.