psykfrans Postat 4 augusti 2008 Postat 4 augusti 2008 (redigerat) Hallå! Tänkte att det va dags att komma ut ur grottan lite.. Är 22 år, bor i Stockholm. Lyssnar mest på psytrance nuförtiden, framförallt full on, men uppskattar även goa, ambient, chillout, dnb. Allt som är välgjort 🙂 Började med Reason 3.0 för drygt ett år sedan, gjorde lite beats å skit. Nu är det Cubase sx3 och elektroniskt som gäller. Har i stort sett lärt mig allting själv hittils. Är, som många andra kan jag tänka mig, extremt självkritisk och känner mig långt ifrån nöjd med något.. Kör numera med TC Konnekt 8 ljudkort, Event Alp5 monitorer, och en hittils oanvänd Nord Lead 2. http://www.myspace.com/speismyth Låtarna är uppladdade i kronologisk ordning. Ha det! /frans Redigerat 4 augusti 2008 av psykfrans
Anders F Postat 4 augusti 2008 Postat 4 augusti 2008 Haj och välkommmen hit 🙂 (kan tyvärr inte lyssna på din musik då datorn jag sitter vid inte har några högtalare) MVH Anders
Lost Postat 5 augusti 2008 Postat 5 augusti 2008 Välkommen! psytrance? ja det höll man på med själv för ett bra tag sen 😱 skoj!
psykfrans Postat 5 augusti 2008 Trådstartare Postat 5 augusti 2008 Välkommen! psytrance? ja det höll man på med själv för ett bra tag sen 😉 skoj! Varför sluta? 😲
Lost Postat 5 augusti 2008 Postat 5 augusti 2008 Välkommen! psytrance? ja det höll man på med själv för ett bra tag sen 😄 skoj! Varför sluta? 😄 Kände att jag växte ifrån den genren, faktiskt .. den gav mig ingenting längre. Är öppen för det mesta just nu 😄
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.