Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Hallå!

Tänkte att det va dags att komma ut ur grottan lite..

Är 22 år, bor i Stockholm. Lyssnar mest på psytrance nuförtiden, framförallt full on, men uppskattar även goa, ambient, chillout, dnb. Allt som är välgjort 🙂

Började med Reason 3.0 för drygt ett år sedan, gjorde lite beats å skit. Nu är det Cubase sx3 och elektroniskt som gäller. Har i stort sett lärt mig allting själv hittils. Är, som många andra kan jag tänka mig, extremt självkritisk och känner mig långt ifrån nöjd med något..

Kör numera med TC Konnekt 8 ljudkort, Event Alp5 monitorer, och en hittils oanvänd Nord Lead 2.

http://www.myspace.com/speismyth

Låtarna är uppladdade i kronologisk ordning.

Ha det!

/frans

Redigerat av psykfrans
Annons
Postat

Haj och välkommmen hit 🙂

(kan tyvärr inte lyssna på din musik då datorn jag sitter vid inte har några högtalare)

MVH

Anders

friend (oregistrerad)
Postat

Hej och välkommen till forumet. 😄

Postat
Välkommen! psytrance? ja det höll man på med själv för ett bra tag sen 😄 skoj!

Varför sluta? 😄

Kände att jag växte ifrån den genren, faktiskt .. den gav mig ingenting längre. Är öppen för det mesta just nu 😄

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.