Fidden Postat 10 augusti 2008 Postat 10 augusti 2008 anismacka haha, jag försökte aslänge att hitta på något anis-ord med M, utan att lyckas 😕 Nästa ord: Mackapär
ViktorDenStore Postat 10 augusti 2008 Trådstartare Postat 10 augusti 2008 Mackapär är inget dubbelord.
Vallhagen Postat 11 augusti 2008 Postat 11 augusti 2008 Mackapär är inget dubbelord. Nä det är det faktiskt inte. Men det kan rocka som dubbelnamn, lite som Åsanisse 😛 . päronmuffin
ViktorDenStore Postat 11 augusti 2008 Trådstartare Postat 11 augusti 2008 (redigerat) Muffinkalas nej förresten. 😛 Redigerat 11 augusti 2008 av ViktorDenStore
Fidden Postat 11 augusti 2008 Postat 11 augusti 2008 så det måste alltså vara ett dubbelord, men det finns inga krav på att det ska vara ett riktigt ord? ok, då är jag med. Mandelmassa
tomazopantera Postat 12 augusti 2008 Postat 12 augusti 2008 Eps-fil Dvs filformat för Corel draw (om ni undrar)
D Vibe Postat 12 augusti 2008 Postat 12 augusti 2008 bristresursfördelare 🙂 Tillbaks till samma ord 😄 .. delarglädje
Fidden Postat 12 augusti 2008 Postat 12 augusti 2008 bristresursfördelare Tillbaks till samma ord .. delarglädje glädjedödare...
ViktorDenStore Postat 13 augusti 2008 Trådstartare Postat 13 augusti 2008 så det måste alltså vara ett dubbelord, men det finns inga krav på att det ska vara ett riktigt ord? ok, då är jag med. Mandelmassa Det ska vara ett riktigt dubbelord och dubbelordet ska fungera med föregåendes dubbelord. Tex så är Muffinman uppdelat i orden Muffin och man - då ska man tyvärr inte skriva mandell-massa utan något dubbelord där det första delen är man - tex mansgris. Men men... det verkar bara vara en fjärdedel av deltagarna i leken som har förstått sig på/bryr sig om den egentliga leken. .Viktor
ViktorDenStore Postat 13 augusti 2008 Trådstartare Postat 13 augusti 2008 glädjedödare... Dödstroll 😉 Trollunge
Fidden Postat 13 augusti 2008 Postat 13 augusti 2008 så det måste alltså vara ett dubbelord, men det finns inga krav på att det ska vara ett riktigt ord? ok, då är jag med. Mandelmassa Det ska vara ett riktigt dubbelord och dubbelordet ska fungera med föregåendes dubbelord. Tex så är Muffinman uppdelat i orden Muffin och man - då ska man tyvärr inte skriva mandell-massa utan något dubbelord där det första delen är man - tex mansgris. Men men... det verkar bara vara en fjärdedel av deltagarna i leken som har förstått sig på/bryr sig om den egentliga leken. .Viktor men var sur då, bara för att vi har lite fantasi 🙂
Vallhagen Postat 13 augusti 2008 Postat 13 augusti 2008 (redigerat) så det måste alltså vara ett dubbelord, men det finns inga krav på att det ska vara ett riktigt ord? ok, då är jag med. Mandelmassa Det ska vara ett riktigt dubbelord och dubbelordet ska fungera med föregåendes dubbelord. Tex så är Muffinman uppdelat i orden Muffin och man - då ska man tyvärr inte skriva mandell-massa utan något dubbelord där det första delen är man - tex mansgris. Men men... det verkar bara vara en fjärdedel av deltagarna i leken som har förstått sig på/bryr sig om den egentliga leken. .Viktor Du skulle alltså bara skrivit mandel, Fidden! herrekipering Redigerat 13 augusti 2008 av Vallhagen
Valle Postat 13 augusti 2008 Postat 13 augusti 2008 herrekiperingEkiperingsherreHerrekipering Ringherre?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.