ViktorDenStore Postat 5 augusti 2008 Trådstartare Postat 5 augusti 2008 (redigerat) Magont Magsäck Redigerat 5 augusti 2008 av ViktorDenStore
flabb Postat 5 augusti 2008 Postat 5 augusti 2008 landrover ..och där tog det slut 😲 Var det inte på svenska? Nä? overkill ?
ViktorDenStore Postat 5 augusti 2008 Trådstartare Postat 5 augusti 2008 Endast svenska, nu fortsätter leken. Landmärke
Vallhagen Postat 5 augusti 2008 Postat 5 augusti 2008 Varför hoppar du över inlägg viktor? Man tappar ju liksom poängen då... ska man börja var man vill? förstörarbete
ViktorDenStore Postat 5 augusti 2008 Trådstartare Postat 5 augusti 2008 Varför hoppar du över inlägg viktor? Man tappar ju liksom poängen då... ska man börja var man vill? förstörarbete Jag hoppade över eftersom leken flöt ut i andra språk än svenska. Tyckte jag skrev det också? Landmärke var fortsättning på Lappland som var det senaste svenska ordet innan leken hamnade på sidospår. Kan vi fortsätta nu? Peace!
Vallhagen Postat 6 augusti 2008 Postat 6 augusti 2008 Varför hoppar du över inlägg viktor? Man tappar ju liksom poängen då... ska man börja var man vill? förstörarbete Jag hoppade över eftersom leken flöt ut i andra språk än svenska. Tyckte jag skrev det också? Landmärke var fortsättning på Lappland som var det senaste svenska ordet innan leken hamnade på sidospår. Kan vi fortsätta nu? Peace! Fast astralkropp är inget engelskt ord 😉 /överhoppad bjäbbbengt
ViktorDenStore Postat 6 augusti 2008 Trådstartare Postat 6 augusti 2008 Vad ska vi fortsätta på nu då? Astralkropp, förstörarbete eller landmärke. Jag tror vi tar astralkropp. Kroppsstrumpa 😄
D Vibe Postat 6 augusti 2008 Postat 6 augusti 2008 Vad ska vi fortsätta på nu då? Astralkropp, förstörarbete eller landmärke. Jag tror vi tar astralkropp. Kroppsstrumpa 😄 strumplästen
flabb Postat 6 augusti 2008 Postat 6 augusti 2008 overkill ? Hej på dig med! Spelförstörare Vad är det med dig? Försökte Styra Land Rover tillbaka till svenska, med hittade inget ord med 'rover', surputt 😄
flabb Postat 6 augusti 2008 Postat 6 augusti 2008 Vad ska vi fortsätta på nu då? Astralkropp, förstörarbete eller landmärke. Jag tror vi tar astralkropp. Kroppsstrumpa 😄 strumplästen stenbrott
D Vibe Postat 6 augusti 2008 Postat 6 augusti 2008 Vad ska vi fortsätta på nu då? Astralkropp, förstörarbete eller landmärke. Jag tror vi tar astralkropp. Kroppsstrumpa 😄 strumplästen stenbrott brottsbekämpa
Wernborg Postat 6 augusti 2008 Postat 6 augusti 2008 overkill ? Hej på dig med! Spelförstörare Vad är det med dig? Försökte Styra Land Rover tillbaka till svenska, med hittade inget ord med 'rover', surputt spelförstörare är väl en utmärkt fortsättning på killespel som jag skrev.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.