Fidden Postat 3 augusti 2008 Postat 3 augusti 2008 http://blogg.svt.se/psl/tags/stjarnorna-i-psykbunkern/ 30 avsnitt på runt 5 minuter styck där Per Sinding-Larsen varit i Kents studio och pratat om ditten och datten. Mest skitsnack, men bandmedlemmarna delar även med sig av en del åsikter om sängkammarstudios och tips på vad man kan göra om det låser sig i inspelningsprocessen. Folk som inte gillar kentmusik kan känna sig lugna, det är extremt sparsmakat med den varan i klippen. Jocke Berg avslöjar bland annat att han är rädd att någon gång vara med om , eftersom det då kommer läggas upp på youtube och finnas kvar för alltid.
drloop (oregistrerad) Postat 3 augusti 2008 Postat 3 augusti 2008 Mysig serie. Jag följde den från dag ett. En varje dag, precis lagom Jag har spelat en låt i helt fel tonart från början till slut... Kanske hade jag alltid spelat i fel tonart eller så fick jag totalt släpp en kväll, jag vet inte. tur nog så var det före youtube och alla små videomaskiner. Orsaken till upptäckten av denna fadäs var att p3 Live spelade in oss och vid mix lät det inte som det skulle... höhö
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.