Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Bra studio sökes, med duktig ljudtekniker/mixer och masterer för inspelning av en hiphoplåt för en billig peng.

Är en seriös låt så hör gärna av er!

Annons
Postat
Bra studio sökes, med duktig ljudtekniker/mixer och masterer för inspelning av en hiphoplåt för en billig peng.

Är en seriös låt så hör gärna av er!

Har en i umeå, om ni kan ta er upp dit.

Postat

Om det är en seriös låt, strunta i kriteriet "billig peng". För 5000:-/dag och uppåt får du en seriös studio/tekniker för din seriösa låt. För 2000:/dag, visst kan det bli bra. Men varför chansa?

Postat
Om det är en seriös låt, strunta i kriteriet "billig peng". För 5000:-/dag och uppåt får du en seriös studio/tekniker för din seriösa låt. För 2000:/dag, visst kan det bli bra. Men varför chansa?

för 5000 per dag kan jag lika gärn punga ut 15 000 till en hemmastudio och få det jävligt bra!

Postat

för 5000 per dag kan jag lika gärn punga ut 15 000 till en hemmastudio och få det jävligt bra!

Visst, at göra det själv är en bra bra väg att gå. Det lönar sig i längden. Men det tar sin tid och du kommer inte undan billigt. För 15000:- får du ett par "seriösa" högtalare eller en "seriös" mikrofon. Inte den seriösa kunskapen.

Postat

En stor del av det man betalar för är teknikern, prisskillnaden på hyra studio med eller utan tekniker är rätt stor.

Postat (redigerat)

För 20 000 å få det jävligt bra är nog en önskedröm , bara högtalarna i sig kommer gå på minst hälften och då är inte ens datorn köpt än.

Men varför begränsa dig/er till Uppsala/Gävle/Falun.Utökar ni erat sökområde till att inkludera Stockholm ökar möjligheterna markant.

Redigerat av Piccazzo
Postat

Ja jag lägger framm ett prisförslag, 2 dagars inspelning förslagsvis en Fre/Lör eller Lör/Sön. + mix och master 5000:-

Har ni instrument? / samplingar.

Studion finns i Umeå, en bit att åka. Logi går att ordna.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.