Igoris Postat 1 augusti 2008 Postat 1 augusti 2008 Hej! Jag jobbar med inspelning på en låt men jag är nybörjare på inspelning... Kanske finns det ngn som kan fixa på mixning/mastering?
Anders F Postat 1 augusti 2008 Postat 1 augusti 2008 (redigerat) Hejsan Om du vill ha hjälp med mixning så kan jag göra det. Jag brukar iaf göra en gratis, om det är massa låtar du vill ha mixade så är det betalning som gäller. Samtidigt så är det kul att lära sig mixa så om du känner att du har tålamodet att träna upp detta så kommer du ha både svett, tårar och otroligt roligt under tiden. Men det kommer ta MYCKET TID och vara något du måste träna för resten av livet då man aldrig blir fullärd. Men iaf, en låt kan jag göra, om du gillar mitt sätt att mixa och vill att jag gör fler åt dig så kommer vi överrens om något i så fall. Jag kommer ha tid efter 11 augusti då jag är på semester nu 😮 Mastering är inte något jag gör, så det kanske någon annan kan hjälpa till med eller om du anlitar ett masteringsföretag, vilket kan vara en god idé ur aspekten att du får ett par öron till på hur musiken låter. Jag försöker aldrig mastra min egen musik på grund av detta. MVH Anders Redigerat 1 augusti 2008 av Gizmozis