Memphis Postat 2 augusti 2009 Postat 2 augusti 2009 (redigerat) Om det var på serversidan så borde väl alla ha samma problem - eller åtminstone alla som kör samma browser...? 😆 Jag har faktiskt fått detta problem de senaste veckan. Måste logga in varje gång jag besöker sidan. Har aldrig varit så innan. Inte för att det gör nått men. 🤪 Redigerat 2 augusti 2009 av Memphis
SadamJR Postat 3 augusti 2009 Postat 3 augusti 2009 Blev just utloggad när jag skulle skicka ett svar jag skrivit i en tråd. Fick logga in igen och göra om alltihop, men det kanske är ett annat problem?
technic Postat 3 augusti 2009 Postat 3 augusti 2009 Har testat att radera alla cookies man har från forum.studio.se och sedan gjort om inloggningen och nu blir jag inte automatiskt urloggad så fort man trycker på något.
Fertan Postat 3 augusti 2009 Postat 3 augusti 2009 Inte haft några som helst problem med detta... Kanske bara är jag som haft tur.
Linus Postat 4 augusti 2009 Postat 4 augusti 2009 Jag har faktiskt fått detta problem de senaste veckan. Måste logga in varje gång jag besöker sidan. Kolla vilket IP-nummer som du har ut mot Internet. Är det alltid samma nummer? (Du kan alltså inte förlita dig på det IP-nummer som din dator rapporterar lokalt då det tilldelats av modem/router. Kolla med t ex ipnummer.se)
Björn Olsberg Postat 4 augusti 2009 Postat 4 augusti 2009 I slutet av juni gjordes en korrigering vad gäller kakorna (cookies) som skulle kunna ha med detta att göra. Som framkommit tidigare i tråden, så ska det räcka med att rensa kakorna tillhörande studio.se och forum.studio.se för att lösa problemet. Mvh .björn.
YogSothoth Postat 4 augusti 2009 Postat 4 augusti 2009 Har rensat kakor tidigare (eftersom jag misstänkte dom när jag började få problem), men rensade nu för alla studio-domäner (hade nog missat nån) och nu verkar det funka! Tack för tipset!
Memphis Postat 4 augusti 2009 Postat 4 augusti 2009 Tog också och tömde kakburken. Vekra funka nu. Thanks. Fast nu är jag sugen på riktiga kakor. /M
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.