Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)
Om det var på serversidan så borde väl alla ha samma problem - eller åtminstone alla som kör samma browser...? 😆

Jag har faktiskt fått detta problem de senaste veckan. Måste logga in varje gång jag besöker sidan. Har aldrig varit så innan. Inte för att det gör nått men. 🤪

Redigerat av Memphis
Annons
Postat

Blev just utloggad när jag skulle skicka ett svar jag skrivit i en tråd. Fick

logga in igen och göra om alltihop, men det kanske är ett annat problem?

Postat
Jag har faktiskt fått detta problem de senaste veckan. Måste logga in varje gång jag besöker sidan.

Kolla vilket IP-nummer som du har ut mot Internet. Är det alltid samma nummer?

(Du kan alltså inte förlita dig på det IP-nummer som din dator rapporterar lokalt då det tilldelats av modem/router. Kolla med t ex ipnummer.se)

Postat

I slutet av juni gjordes en korrigering vad gäller kakorna (cookies) som skulle kunna ha med detta att göra.

Som framkommit tidigare i tråden, så ska det räcka med att rensa kakorna tillhörande studio.se och forum.studio.se för att lösa problemet.

Mvh

.björn.

Postat

Har rensat kakor tidigare (eftersom jag misstänkte dom när jag började få problem), men rensade nu för alla studio-domäner (hade nog missat nån) och nu verkar det funka!

Tack för tipset!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.