Danny Cort (oregistrerad) Postat 1 november 2004 Postat 1 november 2004 LÅTTITEL; Handen på hjärtat ARTIST; 08 Malmö PRODUCENT; EDHEN/08Malmö ÅR; 2003 Jag minns inte var & när men det var någon på forumet som skanade fiskmåsar i någon låt. Jag kom på att jag fan har gjort ett fiskmås-intro Grävde fram den här ur arkivet, hoppas att ni gillar måsarna, resten av låten kan ni strunta i. (en malmöhyllning som jag gjorde med det tragiskt avsomnade 08 "they died with their sneakers on" Malmö. Måslåt
Reason Postat 1 november 2004 Postat 1 november 2004 Det bästa med detta va länken till sidan med top 10 ipod 😆
Danny Cort (oregistrerad) Postat 1 november 2004 Postat 1 november 2004 Det bästa med detta va länken till sidan med top 10 ipod 😆 Hehe. Gillar du också Athletic Mic League? 🙂
Bengan (oregistrerad) Postat 1 november 2004 Postat 1 november 2004 Det var, helt ärligt, en riktigt bedrövlig låt.
Egghuvud Postat 2 november 2004 Postat 2 november 2004 Jodå lite fubbik-aktigt är det. Mer charmigt än bra. Och fullständigt obegripligt för alla utanför Malmö? Kom i luckan....? Har man inte hört på några år. Kasedans t ex - Vet någon utanför Malmö vad det är? 😄🙂
Danny Cort (oregistrerad) Postat 2 november 2004 Postat 2 november 2004 Men det var ju måsarna det här skulle handla om... Jag tycker inte heller att det är en särskilt bra låt.
Egghuvud Postat 2 november 2004 Postat 2 november 2004 Men det var ju måsarna det här skulle handla om... Jag tycker inte heller att det är en särskilt bra låt. Ouups! 🙂 Sorry. Men väldigt schyssta måsar hörru!!!
hackeman Postat 2 november 2004 Postat 2 november 2004 (redigerat) Kom igen i luckan nu o berätta vem den där skåningen är som sjunger... han låter b-kant. edit: ehh.. så du heter Pelle, Danny? 🙂 eller är kanske Pelle svar på min fråga ovan? 😄 Redigerat 2 november 2004 av hackeman
osiris Postat 2 november 2004 Postat 2 november 2004 Jag tyckte det här var jättebra! Snyggt proddat och bra inspelat 😄
ViktorDenStore Postat 2 november 2004 Postat 2 november 2004 Snygga måsar, men man hör dem inte så bra, inte om man inte vet om dem i alla fall... 😄
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.