Lundin Postat 1 november 2004 Postat 1 november 2004 Sisten att anmäla sig är en knastrumpet!! Jag är med...
Mannex Postat 1 november 2004 Postat 1 november 2004 -Du får inte klippa/klistra. Får jag inte ens ge plats åt ett litet stick? 😆
Twilight_Zound Postat 1 november 2004 Postat 1 november 2004 Hej hej, kom igen boys kan ni lösa uppgiften gå med, annars kan ni väl låta trumpeterna vila. Jag personligen kan det INTE 😄 varför går vi inte in på......... 😎 Gräjt wårc JazzM
tordA Postat 1 november 2004 Postat 1 november 2004 en liten "juridisk" spezfyndighet, "någon" kan ju regga 2345 (+moms) Namn och rösta på sig själv ! vinst/priser borde anonseras när vinnare koras ? (så dax nu att komma här och pjafsa om det... 😄 ) kontroll av IP ?
Tokas Postat 1 november 2004 Postat 1 november 2004 en liten "juridisk" spezfyndighet, "någon" kan ju regga 2345 (+moms) Namn och rösta på sig själv ! Jag har tänkt precis samma. Jag tycker inte gallup är ett alternativ. Alldelles för enkelt att fuska.
Tokas Postat 1 november 2004 Postat 1 november 2004 kontroll av IP ? Hjälper inte. Det finns hur många sätt som helst att komma förbi ip-kontroller.
MusicGene Postat 1 november 2004 Postat 1 november 2004 Jazzman, jag hör ju att sångaren inte är jättegammal - och det är sött,men detta är helt omöjligt att jobba med. Kan vi inte backa bandet och göra om? Väntade bara på den... Det där med gallupen. Man skulle ju bara kunna låta de som registrerat sig innan mitten på oktober rösta exempelvis. Eller låta tidningen studio rösta (vilket egentligen skulle vara bäst). Eller kanske göra som i folkomröstningar, dvs gallupen är vägledande för studios beslut. Jag föredrar alternativet att tidningen korar vinnaren och sedan kan man ha en gallup bland medlemmarna där man kan skriva om sitt och andras bidrag. Mister lite charmen kanske men men. Lycka till allihopa. Detta kommer bli en klurig tävling!
Tokas Postat 1 november 2004 Postat 1 november 2004 Man skulle ju bara kunna låta de som registrerat sig innan mitten på oktober rösta exempelvis. Det hade varit bäst, tycker jag. Men frågan är hur man kollar det på ett bra sätt..
Pluffo Postat 1 november 2004 Postat 1 november 2004 (redigerat) men detta är helt omöjligt att jobba med. Ingenting är omöjligt här på forté! 😄 Redigerat 1 november 2004 av Pluffo
Debree Postat 2 november 2004 Postat 2 november 2004 OK, kanske lite sen men vafan.. Jag är med! 🙂 har en känsla av att detta kommer bli ganska kul.. 😄
Lundin Postat 2 november 2004 Postat 2 november 2004 Ingenting är omöjligt här på forté! 🙂 ..på Forté..hahahaha ...u crazy li'l bugger Tycker sången är en alldeles lysande utmaning att sätta musik till.... lyckas man med det kan man sen göra bidrag till lilla melodifestivalen. 😆 ..för det är ju den stora drömmen 😄 IP logg + registrerade användare sedan ett specifikt datum vore bra forumet kommer annars växa okontrollerat nu när det är riktiga priser med i spelet.. .. gallup'en går väl på det reggade namnet? eller är det IP adressen?
android Postat 2 november 2004 Postat 2 november 2004 (redigerat) Mmmm, spännande! Jag är med, men med en svag reservation pga tidsbrist... Edit: Egentligen borde jag ha väntat med anmälan för det hade varit kul att va en knastrumpet... 😄 Redigerat 2 november 2004 av android
®offe Postat 2 november 2004 Postat 2 november 2004 Kan man inte ta fingeravtryck och ögonbottensavläsning? 😳 Seriöst, om någon reggar sig med 2123 alias och röstar på sig själv så är han / hon värd den där prylen tycker jag. /Knastrumpeten?
Poppen Postat 2 november 2004 Postat 2 november 2004 Jag vill va med! Måste nog också reservera mig för tidsbrist dock. Ska försöka knåpa ihop nåt. De där priserna förresten, vad är det för nåt?
Egghuvud Postat 2 november 2004 Postat 2 november 2004 Jag är självklart med... Denna gången skall jag spöa er så ni blir gråtfärdiga. 😳
laslo Postat 2 november 2004 Postat 2 november 2004 (redigerat) Laslo är med. Redigerat 2 november 2004 av laslo
Björn Olsberg Postat 2 november 2004 Postat 2 november 2004 Flyttade inlägg om risk för tävlingsfusk hit.
Lundin Postat 2 november 2004 Postat 2 november 2004 (redigerat) De där priserna förresten, vad är det för nåt? [O/T] Det är MIDI-remotecontrollers för att styra alla enheter som tar emot ControlChange-meddelanden, byta ljudbanker i en synt, bl.a göra filtersvep, ställa resonans i en VSTi, spela in en faderrörelse för volymautomation i Cubase, logic, Sonar m.f.l d.v.s i stort sett ALLT som har med MIDI att göra istället för att peka o klicka o dra med muspekaren. [O/T] Redigerat 2 november 2004 av demoniqus
Poppen Postat 2 november 2004 Postat 2 november 2004 Ah! Så behändigt. Kanske får ta och anstränga mig då! 🙂
Lindh Postat 2 november 2004 Postat 2 november 2004 Deltar gärna! Med viss reservation för tidsbrist. Men Fredag är ju en ledig dag så det kanske löser sig. 🙂
Egghuvud Postat 2 november 2004 Postat 2 november 2004 (redigerat) Sjunger jag fint? 🙂 Lysande Fnykis! Hoppas du står ut med att din röst kommer att befinna sig i diverse bizarra musikaliska sammanhang 🙂 edit: stavfel Redigerat 3 november 2004 av Egghuvud
Jazzman Postat 2 november 2004 Trådstartare Postat 2 november 2004 Sisten att anmäla sig är en knastrumpet!! Eller kanske en näsfljöjt.. Hur som helst, Debree och ni andra som inte är med ännu.. Det är inte försent att anmäla sig förrän efter deadline!
Fnykis Postat 2 november 2004 Postat 2 november 2004 Sjunger jag fint? 🙂 Lysande Fnykis! Hoppas du srtår ut med att din röst kommer att befinna sig i diverse bizarra musikaliska sammanhang 🙂 Tack tack! Arå ja får stå ut me det 😄
Håkan Ekberg Postat 2 november 2004 Postat 2 november 2004 Hej! Får försöka göra nått annat än ryska skolorkesterlåtar 😄 Jag är med mao. MVH Håkan
Debree Postat 2 november 2004 Postat 2 november 2004 Sisten att anmäla sig är en knastrumpet!! Eller kanske en näsfljöjt.. Hur som helst, Debree och ni andra som inte är med ännu.. Det är inte försent att anmäla sig förrän efter deadline! OK vad gött..! 😄 Men... jag är ju med..(?) 😆 😛
Plus o Minus Postat 2 november 2004 Postat 2 november 2004 jazzman Svenskt uppslagsord ignorerar ignorerade ignorerat ignorera(!) verb inte bry sig om <A ignorerar x/B> men annars hej på dig med. ///minus Vad vill du att jag ska göra då? jag vill att du ska svara på min ursprungliga fråga. ///minus
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.