D Vibe Postat 27 november 2004 Postat 27 november 2004 Jag har problemet att arret har blivit något för tungt för min dator att köra realtime, trots att jag både fryst och bouncat ner en del kanaler. Så nu får jag exportera filen och lyssna och hoppas det blir bra, och lite på måfå ställa in det som inte blir bra.. 🙂 Nåja, det blir nog bra 😄 /Daniel
Neosus Postat 27 november 2004 Postat 27 november 2004 Det gör absolut ingenting om ni lämnar in halvfärdiga produktioner... 🙂
dede Postat 27 november 2004 Postat 27 november 2004 Jag har problemet att arret har blivit något för tungt för min dator att köra realtime, trots att jag både fryst och bouncat ner en del kanaler. Så nu får jag exportera filen och lyssna och hoppas det blir bra, och lite på måfå ställa in det som inte blir bra.. 😄 Nåja, det blir nog bra 😄 /Daniel Jag fick göra samma 🙂
Lethal Postat 27 november 2004 Postat 27 november 2004 hur tunga arr har ni egentligen? Jag sitter med mina 6 kanaler här. Iofs är det ju ett endagsjobb, men vafan 🙂
Lundin Postat 27 november 2004 Postat 27 november 2004 Det gör absolut ingenting om ni lämnar in halvfärdiga produktioner... 🙂 😄 ..precis..man vill ju inte ha konkurrens...
Neosus Postat 27 november 2004 Postat 27 november 2004 Det gör absolut ingenting om ni lämnar in halvfärdiga produktioner... 🙂 😄 ..precis..man vill ju inte ha konkurrens... 😄
dede Postat 27 november 2004 Postat 27 november 2004 hur tunga arr har ni egentligen? Jag sitter med mina 6 kanaler här. Iofs är det ju ett endagsjobb, men vafan 😄 Inte SÅ tunga......... Jag behöver en bättre dator helt enkelt och mer minne 🙂
Lethal Postat 27 november 2004 Postat 27 november 2004 Inte SÅ tunga.........Jag behöver en bättre dator helt enkelt och mer minne 🙂 doh, såklart. Jag är redan bortskämd med min nya burk, så jag har glömt hur det var bara för en månad sen 😄
D Vibe Postat 27 november 2004 Postat 27 november 2004 Inte SÅ tunga.........Jag behöver en bättre dator helt enkelt och mer minne 🙂 doh, såklart. Jag är redan bortskämd med min nya burk, så jag har glömt hur det var bara för en månad sen 😄 Jag behöver snarare lära mig att bli mer "ekonomisk" med VST-effekterna 😄 /Daniel
dede Postat 27 november 2004 Postat 27 november 2004 Inte SÅ tunga.........Jag behöver en bättre dator helt enkelt och mer minne 🙂 doh, såklart. Jag är redan bortskämd med min nya burk, så jag har glömt hur det var bara för en månad sen 🙂 Jag behöver snarare lära mig att bli mer "ekonomisk" med VST-effekterna 😄 /Daniel Det är roligare med mer datorkraft än vara ekonomisk. 😄
Ken Kängström Postat 27 november 2004 Postat 27 november 2004 jag ger mig. Blir inte bra alls nu känner jag. =(
D Vibe Postat 27 november 2004 Postat 27 november 2004 Inte SÅ tunga.........Jag behöver en bättre dator helt enkelt och mer minne doh, såklart. Jag är redan bortskämd med min nya burk, så jag har glömt hur det var bara för en månad sen 🙂 Jag behöver snarare lära mig att bli mer "ekonomisk" med VST-effekterna 🙂 /Daniel Det är roligare med mer datorkraft än vara ekonomisk. 🙂 Iofs, fast å andra sidan kommer man alltid vilja ha mer datorkraft, oavsett hur mkt datorkraft man än har 😄 /Daniel
dede Postat 27 november 2004 Postat 27 november 2004 Inte SÅ tunga.........Jag behöver en bättre dator helt enkelt och mer minne doh, såklart. Jag är redan bortskämd med min nya burk, så jag har glömt hur det var bara för en månad sen 🙂 Jag behöver snarare lära mig att bli mer "ekonomisk" med VST-effekterna 🙂 /Daniel Det är roligare med mer datorkraft än vara ekonomisk. 😄 Iofs, fast å andra sidan kommer man alltid vilja ha mer datorkraft, oavsett hur mkt datorkraft man än har 🙂 /Daniel Såna problem hade man på nåt sätt aldrig med ATARI 🙂
D Vibe Postat 27 november 2004 Postat 27 november 2004 (redigerat) Inte SÅ tunga.........Jag behöver en bättre dator helt enkelt och mer minne doh, såklart. Jag är redan bortskämd med min nya burk, så jag har glömt hur det var bara för en månad sen 🙂 Jag behöver snarare lära mig att bli mer "ekonomisk" med VST-effekterna 🙂 /Daniel Det är roligare med mer datorkraft än vara ekonomisk. 🙂 Iofs, fast å andra sidan kommer man alltid vilja ha mer datorkraft, oavsett hur mkt datorkraft man än har 😄 /Daniel Såna problem hade man på nåt sätt aldrig med ATARI 🙂 Atari.. hmmppff... 😄 Hursomhelst, min låt är färdig nu 🙂 Och nu ska jag spela lite Need For Speed 😄 /Daniel Redigerat 27 november 2004 av D Vibe
Lethal Postat 27 november 2004 Postat 27 november 2004 eek! En kvart kvar och jag sitter fortfarande och spelar in grejor. Om ni hör en sunkig mix så är det min
Neosus Postat 27 november 2004 Postat 27 november 2004 eek! En kvart kvar och jag sitter fortfarande och spelar in grejor. Om ni hör en sunkig mix så är det min 🙂 Det kan va min oxå.... 🙂
Mannex Postat 27 november 2004 Postat 27 november 2004 (redigerat) Ahhh hinner jag?? Renderar nu!! 🙂 Puh, PM skickat! Redigerat 27 november 2004 av Mannex
MusicGene Postat 27 november 2004 Postat 27 november 2004 (redigerat) Jazzman, you've got mail! edit: då vill jag passa på att önska alla lycka till, och må bäste låt vinna! Redigerat 27 november 2004 av MusicGene
hammagrella Postat 27 november 2004 Postat 27 november 2004 Det är den 28:e nu, var fan e låtarna Jazzman!!?
Lundin Postat 27 november 2004 Postat 27 november 2004 Det är den 28:e nu, var fan e låtarna Jazzman!!? 😆 AAAAAAAA...Vakna Jazzman..vi vill rösta 😆
moOd Postat 27 november 2004 Postat 27 november 2004 Det är den 28:e nu, var fan e låtarna Jazzman!!? 😆 AAAAAAAA...Vakna Jazzman..vi vill rösta 😆 Menar det.. här sitter man o väntar med spänning! 😎
dede Postat 27 november 2004 Postat 27 november 2004 19 bidrag? eller blev det fler? Härlig uppslutning!
Jazzman Postat 27 november 2004 Trådstartare Postat 27 november 2004 Okej hörni, efter ett litet missförstånd (efter att jag inte har läst ett pm ordentligt) så har olsberg och jag pratat om olika dar när det gäller att lägga upp alla bidragen på studios server. Om Björn har möjlighet att nå servern ikväll kommer allt upp som planerat, om inte läggs allt upp senast natten till imorrn, söndag. Deadline är dock fortfarande ikväll kl 24!! Ber om ursäkt.. Röstningen kommer igång imorron, är ledsen
D Vibe Postat 28 november 2004 Postat 28 november 2004 Okej hörni, efter ett litet missförstånd (efter att jag inte har läst ett pm ordentligt) så har olsberg och jag pratat om olika dar när det gäller att lägga upp alla bidragen på studios server. Om Björn har möjlighet att nå servern ikväll kommer allt upp som planerat, om inte läggs allt upp senast natten till imorrn, söndag. Deadline är dock fortfarande ikväll kl 24!! Ber om ursäkt.. Röstningen kommer igång imorron, är ledsen Inget att vara ledsen för, du behöver väl sova precis som alla andra? 😆 .. Tack för allt du fixat och ordnat i samband med det här lilla compot! 😆 /Daniel
Rojk Postat 28 november 2004 Postat 28 november 2004 Okej hörni, efter ett litet missförstånd (efter att jag inte har läst ett pm ordentligt) så har olsberg och jag pratat om olika dar när det gäller att lägga upp alla bidragen på studios server. Om Björn har möjlighet att nå servern ikväll kommer allt upp som planerat, om inte läggs allt upp senast natten till imorrn, söndag. Deadline är dock fortfarande ikväll kl 24!! Ber om ursäkt.. Röstningen kommer igång imorron, är ledsen Nooooo 😆 *Bam bam bam baaaam*
MusicGene Postat 28 november 2004 Postat 28 november 2004 klockan är ju halv två! Aaaargh! Get those songs up n running. Det kommer ju ändå ta mig en timme att ladda ner en zip-fil på 80meg... Hur länge kommer röstningen att pågå? Hade suttit som en smäck att få en BCF2000 i julklapp juh! 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.