hammagrella Postat 25 november 2004 Dela Postat 25 november 2004 Vad var det som skulle bedömmas?Arret eller mixen? Texten kanske ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dede Postat 25 november 2004 Dela Postat 25 november 2004 Vad var det som skulle bedömmas?Arret eller mixen? Texten kanske ? Aha! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 25 november 2004 Dela Postat 25 november 2004 Vad var det som skulle bedömmas?Arret eller mixen? Texten kanske ? Bara att gratulera oss alla i så fall! Alla vinner varsin BCF 2000! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dede Postat 25 november 2004 Dela Postat 25 november 2004 Vad var det som skulle bedömmas?Arret eller mixen? Texten kanske ? Bara att gratulera oss alla i så fall! Alla vinner varsin BCF 2000! 🙂 Vad katten är en BFC2000? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 25 november 2004 Dela Postat 25 november 2004 Eh.... förstapriset.... Första sidan i tråden... står priser... Bild på den (ganska stor) Det är en midicontroller med motoriserade reglar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MusicGene Postat 27 november 2004 Dela Postat 27 november 2004 Det ska bli jättekul (och antagligen lite långtråkigt) att lyssna på bidragen imorgon! Undrar hur stor skillnad det är i musiken och om alla har använt samma ackord etc. Kommer bli mycket intressant indeed. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vallhagen Postat 27 november 2004 Dela Postat 27 november 2004 Svinkul å sannolikt (men förhoppningsvis inte) långtråkigt.. så sant som det är sagt MG. Den sista frågan då - som jag egentligen tar för givet - det finns väl en inbyggd spärr så man inte kan rösta på sig själv? (Yes Jazzman, jag har kollat tidigare festivaler, hajjar nu hur röstningen går till). Väntar f ö på ketchupeffekten kl. 23.00 ca i kväll. Lite som självdeklarationen. Man har 6 veckor på sig att sätta ett kryss, men väntar alltid till sista kvällen 😄 /Bengan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chrille Postat 27 november 2004 Dela Postat 27 november 2004 Hyffsat nyreggad så den här tävlingen missade jag fullständigt. Förvisso skulle jag fått så mycket pisk att gitarrhalsen på min Bjärton skulle lossnat... rakt av, men det hade varit nyttigt att prova. Men jävligt rolig idé verkligen, ska bli enormt kul att höra bidragen. Imorn läggs de upp då, antar jag? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 27 november 2004 Dela Postat 27 november 2004 Deadlinde idag alltså. Har blivit alldeles för mycket jobbande, resande, festade samt kraschat moderkort i studioburken för min del på sistone så jag har inte hunnit göra ett jutta. Ajm åff dä kåntäst. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 27 november 2004 Dela Postat 27 november 2004 Himla osis 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jarlo Postat 27 november 2004 Dela Postat 27 november 2004 Nu har jag skickat in mitt bidrag! Jävlar va skoj det var 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lethal Postat 27 november 2004 Dela Postat 27 november 2004 (redigerat) kommer inte hinna få klart mitt bidrag. Men det var kul att leka med ändå 😄 Som sagt, det ska bli kul att lyssna imorn. edit: eller jag tar nog att putsar upp min skiss och lämnar in den ändå. Får se om jag lyckas Redigerat 27 november 2004 av Lethal Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
VacUm Postat 27 november 2004 Dela Postat 27 november 2004 fasen!! detta hade jag helt glömt bort.. .. började på något för länge längesen.. Får skruva ihop nåt i eftermiddag.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 27 november 2004 Dela Postat 27 november 2004 fasen!! detta hade jag helt glömt bort.. .. började på något för länge längesen.. Får skruva ihop nåt i eftermiddag.. Stressa inte för vår skull 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MusicGene Postat 27 november 2004 Dela Postat 27 november 2004 Deadlinde idag alltså. Har blivit alldeles för mycket jobbande, resande, festade samt kraschat moderkort i studioburken för min del på sistone så jag har inte hunnit göra ett jutta. Ajm åff dä kåntäst. 🙁 fasen att du var tvungen att deklarera det! Jag har ju sjungit in skånska mastodontkörer och försökt ragga hackemanrösterna 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hammagrella Postat 27 november 2004 Dela Postat 27 november 2004 Deadlinde idag alltså. Har blivit alldeles för mycket jobbande, resande, festade samt kraschat moderkort i studioburken för min del på sistone så jag har inte hunnit göra ett jutta. Ajm åff dä kåntäst. 🙁 fasen att du var tvungen att deklarera det! Jag har ju sjungit in skånska mastodontkörer och försökt ragga hackemanrösterna 🙁 MG, bry dig inte om Hackes rökridåer, det är klart att han och dom andra som lämnar W.O. är med. Tror inte alla vi som påstår att vi lämnat in heller har gjort det.... Allting är ett taktiskt spel.... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
VacUm Postat 27 november 2004 Dela Postat 27 november 2004 fasen!! detta hade jag helt glömt bort.. .. började på något för länge längesen.. Får skruva ihop nåt i eftermiddag.. Stressa inte för vår skull 🙁 haha.. Nu e jag klar i alla fall. Är inte speciellt nöjd men det skiter jag i. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vallhagen Postat 27 november 2004 Dela Postat 27 november 2004 fasen!! detta hade jag helt glömt bort.. .. började på något för länge längesen.. Får skruva ihop nåt i eftermiddag.. Stressa inte för vår skull 🙁 haha.. Nu e jag klar i alla fall. Är inte speciellt nöjd men det skiter jag i. 🙂 Det gick ju fort Vac? Två timmar mellan dina sista inlägg.... /Bengan (hänger här som en hök...) PS AAAAAAAARRRRRRRRRGGGGGHHHHHH igen.... min rampfeber ger mig dubbla hjärtslag 🙂 ... Kan vi inte skita i att bedöma MIXEN??? Jag har väl gjort alla nybörjarmisstag man kan tänka sig.... DS Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
VacUm Postat 27 november 2004 Dela Postat 27 november 2004 fasen!! detta hade jag helt glömt bort.. .. började på något för länge längesen.. Får skruva ihop nåt i eftermiddag.. Stressa inte för vår skull 😉 haha.. Nu e jag klar i alla fall. Är inte speciellt nöjd men det skiter jag i. 🙂 Det gick ju fort Vac? Två timmar mellan dina sista inlägg.... /Bengan (hänger här som en hök...) PS AAAAAAAARRRRRRRRRGGGGGHHHHHH igen.... min rampfeber ger mig dubbla hjärtslag 😄 ... Kan vi inte skita i att bedöma MIXEN??? Jag har väl gjort alla nybörjarmisstag man kan tänka sig.... DS Hade ju som sagt börjat på en grej.. Så jag gjorde klart och mixade ner en sunkig mix.. Ingen höjdare alls ärligt talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 27 november 2004 Dela Postat 27 november 2004 ...men min mix däremot. Blev jääääklit bra. Så rösta på mig. Allihop. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mantel Postat 27 november 2004 Dela Postat 27 november 2004 Vart finns låtarna, och vart fan kan man rösta? 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 27 november 2004 Dela Postat 27 november 2004 Går inte att rösta ännu... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mantel Postat 27 november 2004 Dela Postat 27 november 2004 Vart finns låtarna då? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
TonyHEX Postat 27 november 2004 Dela Postat 27 november 2004 Tyvärr blev det inget bidrag från min sida, jag blev slapp, orkade inte göra nåt 😉 Lycka till ni andra 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 27 november 2004 Dela Postat 27 november 2004 Vart finns låtarna då? Deadline är idag 27/11 kl 23.59... så låtarna borde komma upp i morgon 28/11 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vallhagen Postat 27 november 2004 Dela Postat 27 november 2004 (redigerat) edit: Tog bort.. (samma svar som demoniq) Redigerat 27 november 2004 av Vallhagen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Swell Postat 27 november 2004 Dela Postat 27 november 2004 HO! HO! Jazzman! - Av alla dagar - Var é du - idag? 😉 Har suttit halva dan och väntat på att kunna skicka min låt per msn till dig! Jag har skickat dig ett mejl om det hela. /Swell Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jazzman Postat 27 november 2004 Trådstartare Dela Postat 27 november 2004 (redigerat) Okej hörni, efter ett litet missförstånd (efter att jag inte har läst ett pm ordentligt) så har olsberg och jag pratat om olika dar när det gäller att lägga upp alla bidragen på studios server. Om Björn har möjlighet att nå servern ikväll kommer allt upp som planerat, om inte läggs allt upp senast natten till imorrn, söndag. Deadline är dock fortfarande ikväll kl 24!! Ber om ursäkt.. swell, du kan nå mej på msn just nu 🙂 edit, stavfel Redigerat 27 november 2004 av Jazzman Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 27 november 2004 Dela Postat 27 november 2004 Nääääääääästan klar.. Men du är juh inte online på MSN Jazzman! /Daniel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
captain nemo (oregistrerad) Postat 27 november 2004 Dela Postat 27 november 2004 Shit. Nu börjar det bli bråttom. Hmmm. Hur var det nu man gjorde med multichannel på ESX24:an. Fasen vad dåligt timing. Först tjatar man så Jazzman blir blå - sedan börjar man fem i tolv... Typiskt. Får se om jag hinner - annars blir det inget. Hmm. //nemo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.