ViktorDenStore Postat 21 november 2004 Dela Postat 21 november 2004 Jo, jag blev nog "klar" för rätt länge sen. Tyvärr lämnade min barnkör mig i sticket efter att ha gjort en refräng. Jag får försöka mixa ihop nåt av vad jag har. 😆 😛 typ när glassen var slut? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dede Postat 21 november 2004 Dela Postat 21 november 2004 Jo, jag blev nog "klar" för rätt länge sen. Tyvärr lämnade min barnkör mig i sticket efter att ha gjort en refräng. Jag får försöka mixa ihop nåt av vad jag har. 😆 typ när glassen var slut? När det blev dags för lördagsgodis. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hammagrella Postat 21 november 2004 Dela Postat 21 november 2004 Av ren kuriositet..hur många har lämnat in sina bidrag? är det någon som är klar? Jag blir nog klar......NU tror jag. Om Jazzman är online ska jag nog dunka över smörjan ikväll. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 21 november 2004 Dela Postat 21 november 2004 Oh, min låt börjar bli färdig nu 🙂 .. Varit jävligt roligt att göra den här låten, måste jag säga 🙂 /Daniel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
android Postat 21 november 2004 Dela Postat 21 november 2004 *thud* Härmed kastar androiden in handduken... Har kommit fram till att jag inte kommer att hinna. 🙂 Trist, men inte helt oväntat... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vallhagen Postat 21 november 2004 Dela Postat 21 november 2004 Heyyyy Jag är klar! Kul var det kul är det 🙂 Hur gör man nu? har ingen hemsida å länka till? Är E-post vettigt? /Bengan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 21 november 2004 Dela Postat 21 november 2004 🙂 Jag sällar mig till er imorgon, bwoyz ( tror jag ) ..måste vila öronen bara så jag vet säkert att det man hör är det man hör och det man ska höra.. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MusicGene Postat 22 november 2004 Dela Postat 22 november 2004 53 anmälda deltagare såg jag. En hel del minsann 😮 Jag har börjat med mitt bidrag idag så jag slipper ha tid att gå tillbaka och ändra småsaker och våndas. Vi ses i finalen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 22 november 2004 Dela Postat 22 november 2004 53 anmälda deltagare såg jag. En hel del minsann 😛Jag har börjat med mitt bidrag idag så jag slipper ha tid att gå tillbaka och ändra småsaker och våndas. Vi ses i finalen! Det där verkar stressigt 😮.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jazzman Postat 22 november 2004 Trådstartare Dela Postat 22 november 2004 (redigerat) Alltså, änsånlänge bara 3/53 färdiga 😄 Kan förresten tillägga att eftersom jag själv är med så kommer jag inte att lyssna på era bidrag förrän det är dags att tanka upp allt för röstning 😎 Redigerat 22 november 2004 av Jazzman Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hammagrella Postat 22 november 2004 Dela Postat 22 november 2004 Alltså, änsånlänge bara 3/53 färdiga 😆 Kan förresten tillägga att eftersom jag själv är med så kommer jag inte att lyssna på era bidrag förrän det är dags att tanka upp allt för röstning 😛 Det där var schangtilt* gjort Jazzman!! * schangtilt = felstavat uttryck som betyder lite sådär ridderligt och gentlemannamässigt rekorderligt 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rojk Postat 22 november 2004 Dela Postat 22 november 2004 Nä, jag kastar också in handuken. Jag säger bara en sak. Trummor suger 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
insolitus Postat 22 november 2004 Dela Postat 22 november 2004 Jag har ockå givit upp... Toner är jobbiga... 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hammagrella Postat 22 november 2004 Dela Postat 22 november 2004 Jag säger som köxmästaren: "If you can't stand the heat - get out of the kitchen!" 😉😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 22 november 2004 Dela Postat 22 november 2004 Nån mer som tycker att det är fruktansvärt svårt att göra musik på beställning? Jag kan nog tyvärr inte ställa upp tror jag, det känns inte riktigt rätt att göra musik till ett speciellt datum... 😆 Särsilt inte när man vet att det måste låta skitbra med tanke på konkurensen 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vallhagen Postat 22 november 2004 Dela Postat 22 november 2004 Nån mer som tycker att det är fruktansvärt svårt att göra musik på beställning? [...] Särsilt inte när man vet att det måste låta skitbra med tanke på konkurensen 😉 Antar att vi är olika. Piskor och morötter... Själv kan jag ha inspirationshjälp av en deadline. Just den här gången passade det mig bra oxå... Låten är faktiskt det första jag fixar (nåja) färdigt med ny strulande dator, ny strulande programvara osv... Man kan säga att jag lärt mig Sonar (hur mycket jag nu lärt mig...) med Olsberg i lurarna 😆 Sen ville jag säga nåt klämmigt kring det där med hård konkurrens... jag är ju med ... 🙂 men äh fan.. jag släpper det... wockenwoll /Bengan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 22 november 2004 Dela Postat 22 november 2004 Så är man inne på sista biten då. Vi ses i finalen 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
brojd Postat 22 november 2004 Dela Postat 22 november 2004 *Väntar med spänning* Vågar inte delta själv innan jag lurpassat på några festivaler till så att jag kan kartlägga och eliminera vassa konkurrenter. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 22 november 2004 Dela Postat 22 november 2004 Nån mer som tycker att det är fruktansvärt svårt att göra musik på beställning? [...] Särsilt inte när man vet att det måste låta skitbra med tanke på konkurensen 🙂 Antar att vi är olika. Piskor och morötter... Själv kan jag ha inspirationshjälp av en deadline. Just den här gången passade det mig bra oxå... Låten är faktiskt det första jag fixar (nåja) färdigt med ny strulande dator, ny strulande programvara osv... Man kan säga att jag lärt mig Sonar (hur mycket jag nu lärt mig...) med Olsberg i lurarna 🙂 Sen ville jag säga nåt klämmigt kring det där med hård konkurrens... jag är ju med ... 😆 men äh fan.. jag släpper det... wockenwoll /Bengan Samma här .. 8 av 10 gånger så har jag fått ut en låt genom att ha en deadline att gå mot, så att jag nån gång släpper mitt barn och låter det stå på egna ben.. Risken är att man skruvar och skruvar och skruvar och skruvar och får den aldrig att bli klar för att man kan skruva och skruva och skruva och skruva hela tiden 😄 /Daniel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 23 november 2004 Dela Postat 23 november 2004 (redigerat) Det är härligt med Deadline... Det står skrivet med feta bokstäver på båda mina monitorer.. 🙂 NOT.. Men man får en härlig kick av tidspress och det gör att man fokuserar bättre på vad man sysslar med ...och det är samtidigt som D Vibe skriver...ett bra sätt att kunna släppa rattarna och knipa av strängen och låta den nyfödda segla iväg 😄 Jazzman: Kan du inte addera till listan vilka som lämnat in... så får vi andra ytterligare en liten tävlingsfot i baken 😆 Redigerat 23 november 2004 av demoniqus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
android Postat 23 november 2004 Dela Postat 23 november 2004 Citat: "Varför sjunger han om Ingvar Oldsberg...?" 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 23 november 2004 Dela Postat 23 november 2004 Citat:"Varför sjunger han om Ingvar Oldsberg...?" 🙂 Haha, jag tyckte också att han sjöng om Oldsberg först innan jag fattade att han naturligtvis menade chefsredaktören 😉 /Daniel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MusicGene Postat 23 november 2004 Dela Postat 23 november 2004 Kan du inte addera till listan vilka som lämnat in... så får vi andra ytterligare en liten tävlingsfot i baken Det är roligare om man inte vet vilka som gjort bidragen, eller? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 23 november 2004 Dela Postat 23 november 2004 Kan du inte addera till listan vilka som lämnat in... så får vi andra ytterligare en liten tävlingsfot i baken Det är roligare om man inte vet vilka som gjort bidragen, eller? Håller med, men vi kan ju teoretiskt stryka de som bangat ur och meddelat det i tråden. Men för att vara lite konspiratorisk så tror jag inte de ha gjort det. De vill bara psyka oss andra att ge upp. 🙂 Nåväl, behåll listan som den är. Blir mer spännande och nästan helt omöjligt att gissa vem som gjort vilket bidrag. 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 23 november 2004 Dela Postat 23 november 2004 (redigerat) Det är roligare om man inte vet vilka som gjort bidragen, eller? .hmmm..om jag lämnar in..vet man då automatiskt vilken låt jag skrivit? eller hur tänkte du? 🙂 ehh.. alltså bara skriva VILKA som lämnat in..vi vet ju alla 53 som anmält sig... 😎 Redigerat 23 november 2004 av demoniqus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 23 november 2004 Dela Postat 23 november 2004 Tja, de flesta gör ju det ändå i denna tråden... 🙂 Jaja... skickar snart in mitt bidrag. Sitter och lyssnar på det just nu för att försöka fixa till det sista. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dede Postat 23 november 2004 Dela Postat 23 november 2004 Jaha då var det inskickat då, innan datan drabbades av definitiv härdsmälta. Alltid har man väl lärt sig nåt nytt. Nu ska jag flasha BIOS, byta processor och installera om alla program. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mannex Postat 24 november 2004 Dela Postat 24 november 2004 Ska bidragen vara anonyma alltså? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MusicGene Postat 24 november 2004 Dela Postat 24 november 2004 vad säger Jazzman? Jag tycker att det är bättre att dom är anonyma. Annars färgas man garanterat. Om man tycker det är lite halvkass men ser att det XXX som skrivit det tänker man att det nog egenligen är bättre än man tror, eller nått. Det är ju kul att det blir lite spänning om vem som har skrivit bidraget 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rojk Postat 24 november 2004 Dela Postat 24 november 2004 Bara det inte är nån som försöker ta vinnarlåten, om vi säger att neko gör låten som vinner och sen kommer nattvaktaren och säger att det är han som har gjort den 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.