Jazzman Postat 14 november 2004 Trådstartare Dela Postat 14 november 2004 (redigerat) Men självklart ska du va med Tony 😆 Anmälan:Alla är självklart välkomna, studioveteraner som nyreggade 😳 Redigerat 14 november 2004 av Jazzman Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tony Postat 14 november 2004 Dela Postat 14 november 2004 Men självklart ska du va med Tony 😆 Anmälan:Alla är självklart välkomna, studioveteraner som nyreggade 😳 Ja det är klart!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jazzman Postat 14 november 2004 Trådstartare Dela Postat 14 november 2004 Kommer inte vara framför datorn nåt mer ikväll så inlägg efter kl 24.00 inatt godkänns inte som anmälningar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 14 november 2004 Dela Postat 14 november 2004 (redigerat) Nästa tävling kan vi rikta till "en" grupp i forumet.Ex: Alla med max medlemsstatus, endast för medlemar med Veteranstatus osv osv...... Annars kan det lätt eskalera.. 😲 "CD box" hehehe Snälla säg att du va ironisk där! 😏 Snälla nån ser ni inte humor när den slår er i ansiktet 😳 EDIT: Det häringa studifestivaleriet är asballt. Kul att så många hänger på, kommer bli härligt att ta fram skogsröjarn så akta knäskålarna people. 😛 Redigerat 14 november 2004 av Twilight_Zound Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hammagrella Postat 14 november 2004 Dela Postat 14 november 2004 Snälla nån ser ni inte humor när den slår er i ansiktet 😏 Ni får gärna kalla Viktor Du om Ni vill... 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nattvaktaren (oregistrerad) Postat 14 november 2004 Dela Postat 14 november 2004 -Självklart får man lägga kör på refrängen Får man även lägga lite körer i bakgrunden på verserna? 😏 Ciao! Får man ta bort sången? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nattvaktaren (oregistrerad) Postat 14 november 2004 Dela Postat 14 november 2004 (redigerat) -Självklart får man lägga kör på refrängen Får man även lägga lite körer i bakgrunden på verserna? 😏 Ciao! Får man ta bort sången? Isåfall skulle jag vilja anmäla mig, tack. edit: Oj så synd, klockan var visst över tolv. Får bli nästa gång. Redigerat 14 november 2004 av nattvaktaren Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lindh Postat 14 november 2004 Dela Postat 14 november 2004 Det var på håret Nattis. Synd. 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rojk Postat 15 november 2004 Dela Postat 15 november 2004 äsch, låt kille va med 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 15 november 2004 Dela Postat 15 november 2004 Snälla nån ser ni inte humor när den slår er i ansiktet 😉 Ni får gärna kalla Viktor Du om Ni vill... 🙂 Hm, men med tanke på hur vissa är skulle den där komentaren kunna vara helt "normal"... 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 15 november 2004 Dela Postat 15 november 2004 Det kan jag visst tänka mig 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jocke Boberg (oregistrerad) Postat 15 november 2004 Dela Postat 15 november 2004 Är det försent att anmäla sig? Jag vill vara med om det går. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mannex Postat 15 november 2004 Dela Postat 15 november 2004 To läjt mannen, dessutom är det ju risk för att du skulle sopa mattan med många av oss som ställer upp så det kanske är tur 😉 Men du kan väl göra en mix utanför tävlan? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jocke Boberg (oregistrerad) Postat 15 november 2004 Dela Postat 15 november 2004 ok, då vet jag! Håller på att flytta från min garderob till en ny fin studio (jävlar va bra det blir) så jag tror inte jag hade hunnit göra något vettigt. Jag skall försöka hinna med i nästa tävling 😆 !!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jazzman Postat 15 november 2004 Trådstartare Dela Postat 15 november 2004 Jajjemen, det är försent. Häng som sagt på nästa gång istället 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Egghuvud Postat 19 november 2004 Dela Postat 19 november 2004 Hur går det folk? Själv är jag på väg att göra mitt livs mästerverk.... Ni kommer inte att tro era öron... jag tror att jag kommer att bli hyllad av massorna. Fnykis kommer att bli det hetaste sedan vulcanen Etna och ni kommer att gråta för att ni är så mycket sämre.... 😛 (psykning är väl tillåten?) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
android Postat 19 november 2004 Dela Postat 19 november 2004 Är riktigt nöjd så här långt... Har dock bara hunnit med första versen, så det börjar brinna i knutarna.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Debree Postat 19 november 2004 Dela Postat 19 november 2004 Jodå, jag är ganska så klar.. men jag har inte arbetat med den på ett litet tag nu eftersom jag blev #%&&¤#!& trött på den. Kanske börjar jag om... 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lindh Postat 19 november 2004 Dela Postat 19 november 2004 Jag har inte hunnit med alls. Det har varit alldeles för mycket jobb på senaste. Lämnar tyvärr walkover denna gång. Lycka till ni andra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rojk Postat 19 november 2004 Dela Postat 19 november 2004 Har fastnat på trummor 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 19 november 2004 Dela Postat 19 november 2004 Kacka. Det här hade jag totalt glömt bort. 🙂 När var det... ah, 27 november. Då hinner jag glömma och komma på det fler gånger. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 19 november 2004 Dela Postat 19 november 2004 Hmm..börjar bli rådvill..har 6 olika versioner nu..hmmm vilken ska jag välja.. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jazzman Postat 19 november 2004 Trådstartare Dela Postat 19 november 2004 Jag kan slumpa ut ett par till hacke och lindh 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lethal Postat 19 november 2004 Dela Postat 19 november 2004 Var det verkligen bra att lägga deadline efter både Halo2 och HL2? Jag känner mig inte så "Inspirerad" *host* för tillfället 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rojk Postat 20 november 2004 Dela Postat 20 november 2004 Hmm..börjar bli rådvill..har 6 olika versioner nu..hmmm vilken ska jag välja.. 🙂 Fusk... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 20 november 2004 Dela Postat 20 november 2004 Hmm..börjar bli rådvill..har 6 olika versioner nu..hmmm vilken ska jag välja.. 😉 Fusk... Fuskversionen?..hmmm ja den blir nog bäst tror jag..den tar vi..Tack Rojk för hjälpen... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 21 november 2004 Dela Postat 21 november 2004 Av ren kuriositet..hur många har lämnat in sina bidrag? är det någon som är klar? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
P3t3r Postat 21 november 2004 Dela Postat 21 november 2004 Av ren kuriositet..hur många har lämnat in sina bidrag? är det någon som är klar? Yes, me ready now. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dede Postat 21 november 2004 Dela Postat 21 november 2004 Jo, jag blev nog "klar" för rätt länge sen. Tyvärr lämnade min barnkör mig i sticket efter att ha gjort en refräng. Jag får försöka mixa ihop nåt av vad jag har. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 21 november 2004 Dela Postat 21 november 2004 Jo, jag blev nog "klar" för rätt länge sen. Tyvärr lämnade min barnkör mig i sticket efter att ha gjort en refräng. Jag får försöka mixa ihop nåt av vad jag har. 😆 typ när glassen var slut? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.