Neosus Postat 3 november 2004 Dela Postat 3 november 2004 Jag hänger på om det går bra... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
insolitus Postat 3 november 2004 Dela Postat 3 november 2004 Jag lämnar in nåt om jag får ihop nåt! Räcker det som anmälan? 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jazzman Postat 3 november 2004 Trådstartare Dela Postat 3 november 2004 Får man blanda in andra sångelement också? anta t.ex. att jag i brejket skulle vilja lägga en annan röst? Vad hade du tänkt sjunga för text där då 🙂 ? All sång av Fnykis ska vara med, ingen ersättare 🙂 Men självklart kör om du vill. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jazzman Postat 3 november 2004 Trådstartare Dela Postat 3 november 2004 1. tempo. 2. modulation. 3. klippa och klistra. ///minus 1. Ingen ändring av tempo 2, 3. Hur du får modulera, klippa/klistra står i reglerna Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mannex Postat 3 november 2004 Dela Postat 3 november 2004 Får man blanda in andra sångelement också? anta t.ex. att jag i brejket skulle vilja lägga en annan röst? Vad hade du tänkt sjunga för text där då 🙂 ? All sång av Fnykis ska vara med, ingen ersättare 🙂 Men självklart kör om du vill. Vad jag ska lägga för sång är naturligtvis en hårt hållen hemlighet 🙂 Men fnykis får såklart vara med i sin helhet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fnykis Postat 3 november 2004 Dela Postat 3 november 2004 Förr i tiden kastrerade man grabbarna med duktiga gossröster, det var därför jag alltid med flit käkade krita och sjöng för jävligt på musiklektionerna i plugget. Så, Fnykis, du vet vad du ger dig in på va? 🙂 🙂 HJÄLP!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fnykis Postat 3 november 2004 Dela Postat 3 november 2004 Måste bara berömma Fnykis, som sjunger så jäkla bra, tänk om en annan hade en sånn sångröst 🙂 Tackar så mycket! Ska bli spännande att se hur min röst blir ändrad! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jazzman Postat 3 november 2004 Trådstartare Dela Postat 3 november 2004 Får man blanda in andra sångelement också? anta t.ex. att jag i brejket skulle vilja lägga en annan röst? Vad hade du tänkt sjunga för text där då 🙂 ? All sång av Fnykis ska vara med, ingen ersättare 🙂 Men självklart kör om du vill. Vad jag ska lägga för sång är naturligtvis en hårt hållen hemlighet 🙂 Men fnykis får såklart vara med i sin helhet. Okejrå 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
seka Postat 3 november 2004 Dela Postat 3 november 2004 Jag är med! 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 3 november 2004 Dela Postat 3 november 2004 Anmälda änsålänge: Neko osiris MusicGene vectro captain nemo nkai Lethal Rockfart Mannex Mantel Tordflygaren demoniqus Debree android Poppen Egghuvud laslo Lindh jarlo Håkan Ekberg Tokas hackeman P3t3r addic59 hammagrella ViktorDenStore frelin dede insolitus peppemannen =[ E F ]= djonas seka [O/T] Om man säger så här: Jag skulle inte vilja sitta med modem i den här omröstningen 😳 [O/T] Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 3 november 2004 Dela Postat 3 november 2004 BAH! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jazzman Postat 3 november 2004 Trådstartare Dela Postat 3 november 2004 Anmälda änsålänge: Neko osiris MusicGene +30st [O/T] Om man säger så här: Jag skulle inte vilja sitta med modem i den här omröstningen 🙂 [O/T] 😛 Jag hade inte väntat mig sån här uppslutning.. Om alla lämnar in så vette sjutton om jag får rum med allting. Och det kommer väl en drös till när nästa Studio kommer ut 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 3 november 2004 Dela Postat 3 november 2004 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hammagrella Postat 3 november 2004 Dela Postat 3 november 2004 Du kan nog lugnt räkna med åtminstone 20% deltagarbortfall pga tidsbrist, idétorka etc. Men hursomhelst, mycket musik blir det, ingen lär ju vara kortare än 2:47 eller vad det var heller.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
osiris Postat 3 november 2004 Dela Postat 3 november 2004 Sen kan man göra det till en dubbel-platta å ge ut... kommer sälja guld direkt 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nattvaktaren (oregistrerad) Postat 4 november 2004 Dela Postat 4 november 2004 Jag hade inte väntat mig sån här uppslutning.. Om alla lämnar in så vette sjutton om jag får rum med allting. ...men tänk på dom som måste lyssna igenom 30 versioner av den låten... Alla som orkar rösta borde fan få ett pris. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 4 november 2004 Dela Postat 4 november 2004 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Egghuvud Postat 4 november 2004 Dela Postat 4 november 2004 ...men tänk på dom som måste lyssna igenom 30 versioner av den låten...Alla som orkar rösta borde fan få ett pris. 90 minuters Olsbergande.... Hmmmm finns det någon övre gräns för deltagande? Det är iofs inte heller roligt. Hur löser vi det om vi får trehundra deltagare? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jarlo Postat 4 november 2004 Dela Postat 4 november 2004 (redigerat) Kanske borde bestämma ett sista anmälningsdatum (förhållandevis snart då)? edit: Om det här problemet kommer fortsätta att uppstå vid kommande festivaler kanske man borde köra två parallella tävlingar med olika teman? Då kan ju folk anmäla sig till den som verkar mest intressant, så blir det färre bidrag att lyssna igenom innan man röstar. Om man prompt ska rösta i båda tävlingarna blir det förstås lika jobbigt som tidigare, men då har man åtminstone ett val. Just det... Om det ska funka får man nog bestämma att man endast får delta i en av tävlingarna. Vad tror ni? Redigerat 4 november 2004 av jarlo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MusicGene Postat 4 november 2004 Dela Postat 4 november 2004 nänä, det här blir ju kanon! Kul att många vill vara med. Det brukar ju falla bort en del på slutet som sagt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hammagrella Postat 4 november 2004 Dela Postat 4 november 2004 nänä, det här blir ju kanon! Kul att många vill vara med. Det brukar ju falla bort en del på slutet som sagt. Precis, förra festivalen hade vi typ 25 anmälda, det blev 11 till slut som skickade in, och då var det ett förhållandevis enkelt uppdrag; 1 minut trams/oväsen. Den här tävlingen kräver lite mer arbete och tid gissar jag, så jag tippar att det inte blir mer än 15 färdiga bidrag ändå. Men sätt ett sista anmälningdatum nu i veckan, Jazzman, det kommer säkert fler festivaler för dom som missar den här.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 4 november 2004 Dela Postat 4 november 2004 (redigerat) Det går ju inte Hamma. Denna tävlingen annonseras ju ut i tidningen. Tid: Sätt igång nu! Deadline är den 27 november kl 24:00. Denna sena tid pga av att Olsberg tänkte pusha lite för tävlingen i nästa Studio som kommer ut den 18 nov.. EDIT: La till quote Redigerat 4 november 2004 av Neko Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MusicGene Postat 4 november 2004 Dela Postat 4 november 2004 Tur att inte Pontus & Amerikanarna hänger på forumet. Det här är ju som taget direkt från nån av deras CD 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jazzman Postat 4 november 2004 Trådstartare Dela Postat 4 november 2004 Okej, snackat lite med olsberg. Dom kommer inte att få plats med påtryckning i tidningen. puh 🙁 Så jag sätter nog en sista anmälningsdag den 14 nov Och om nu en väldigt stor drös lämnar in sitt bidrag så är det också fixat med webutrymme. Och jo, det kan nog bli en hel del olsberg att lyssna igenom 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 4 november 2004 Dela Postat 4 november 2004 Jag är snart klar med mitt bidrag....bara så att ni vet.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dreamland Project (oregistrerad) Postat 4 november 2004 Dela Postat 4 november 2004 Om man säger så här:Jag skulle inte vilja sitta med modem i den här omröstningen Ja, inte kommer jag att kunna få hem alla bidrag om det nu blir fullständig uppslutning av de anmälda...synd! Sitter på en uppkoppling mellan 33.6 och 40Kbit/s i bästa fall. Men det är väl bara att inse att jag själv valt mitt boende i skogen, något måste man väl offra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 4 november 2004 Dela Postat 4 november 2004 Kanske kan få en skiva skickad till dig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vallhagen Postat 4 november 2004 Dela Postat 4 november 2004 JA jag vill vara med! Har inte ens lyssnat på sången än, men det lär bli skitskoj... Lysande initiativ /Bengan Vallhagen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ketri Postat 4 november 2004 Dela Postat 4 november 2004 Jag vill oxå testa!!! Om jag hinner färdigt är en annan femma... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Diwic Postat 5 november 2004 Dela Postat 5 november 2004 Count me in - om jag hinner. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.