Jump to content
Annons

Behöver hjälp med ljudkortet

Recommended Posts

Maddy_esp (oregistrerad)
Postat (redigerat)

jag och en polare ksulle spela in men när vi hade spelat in så lät det bara HASKFJHAJKHSFHFJKDBVARIOEGFKJ och då såg vi att audio aktiviteten var full, det är då signalen in som är full hela tiden och vi veet inte hur vi ska åtgärda prolemet.vi har försökt med att installera om cubase och så har vi plockat bort ljudkortet och satt dit det igen och så har vi ändrat ljudkortets hz inställning.jag behöver verkligen hjälp med detta.mvh Mattias Jonson

Redigerat av Olsberg
Annons
Maddy_esp (oregistrerad)
Postat

öhh, jag har tagit bort mixern och allting och ljudkortet men det låter ändå..vetefan vad jag ska göra...

Postat
jag och en polare ksulle spela in men när vi hade spelat in så lät det bara HASKFJHAJKHSFHFJKDBVARIOEGFKJ och då såg vi att audio aktiviteten var full, det är då signalen in som är full hela tiden och vi veet inte hur vi ska åtgärda prolemet.vi har försökt med att installera om cubase och så har vi plockat bort ljudkortet och satt dit det igen och så har vi ändrat ljudkortets hz inställning.jag behöver verkligen hjälp med detta.mvh Mattias Jonson

hjälper om du mutar kanalen som spottar ut rundgången...

fixa språket också tack...

Postat

Som Calle säger är det troligtvis så att du routat en ingång till samma utgång och fått rundgång.. 😉 o mycket gång blir det när detta inträffar...

Postat

Använder du cubase?! Isf är det inte omöjligt att truetape blivit aktiverad av misstag eller dylikt.. Jag hade den buggen ett tag... Testa att koppla bort det, och sen testa igen.. om det inte fungerar kan du prova att installera om ditt musikprogram.. (har det funkat innan? annars är det ju rimligtvis inte där problemet ligger)

Postat

Moget språk, Maddy. Tagga ner.

Passar på att ändra rubrik från "JAG behöver hjälp med ljudkortet som fuckar sig, fyfan för fucking ljudkort...WHATTAFUCK" till "Behöver hjälp med ljudkortet".

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.