ErrareHumanumEst Postat 25 juli 2008 Postat 25 juli 2008 Instrument jag spelar: Gitarr (vill lära mig trummor bas och klav) har instrumenten sakanar "know-how" ! Musik jag spelar LDBSSPJD (Låter Det Bra Så Spelar Jag Det) om jag kan... 8Þ Motto: Jag kom, jag såg, jag spelade!! Musik jag lyssnar på just nu: Jethro Thull - Led zeppelin - Uriah heep... Mark Knopfler - Dream theatre - Ricky Skaggs... haha hehe hihi Demo snart klart.... studio snart klar... meningen med livet SJÄLV-KLART!!! Om jag är kaxig?! Bara om jag MÅSTE tro på mig själv mera än jag tror på mig andra. Men jag är ödmjuk nog att tro på andra lika mycket som jag tror på mig själv....... 8Þ = smiley (inget att bry-sig-om, om man inte VILL störa sig på den alltså) Frågor?
sixties Postat 26 juli 2008 Postat 26 juli 2008 Välkommen. Uriah heep är ett bra band aldeles för få människor lyssnar på.
Cato Postat 26 juli 2008 Postat 26 juli 2008 Hej och välkommen! ...och bra musiksmak hade du också...hehe
ErrareHumanumEst Postat 28 juli 2008 Trådstartare Postat 28 juli 2008 😄 oj tack tack 😎 Fast snart så tröttnar ni nog när jag börjar komma med alla dumma frågor, haha. Fast har ni några bra frågor jag kan ställa här så är jag tacksam för tips 8Þ
Anders F Postat 28 juli 2008 Postat 28 juli 2008 Jag vill också säga välkommen 😄 Ska bli kul att höra din demo med tanke på din musiksmak! MVH Anders
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.