Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Fins jue massa olika sidor som säljer musik.

Men, undrar om någon här vet en bra gratis lösning så jag kan ha det på min egen sida?

Kan leva med att någon % av försälningen försvinner, men ändå.

Annons
Postat

Men, undrar om någon här vet en bra gratis lösning så jag kan ha det på min egen sida?

Betala med SMS-lösning är nog den smidigaste. Finns gratislösningar för detdär där de som hanterar inkommande SMS tar en viss procent av vinsten. Har utvecklat en sån lösning och det gick skitsmidigt.

Postat

Betala med SMS-lösning är nog den smidigaste. Finns gratislösningar för detdär där de som hanterar inkommande SMS tar en viss procent av vinsten. Har utvecklat en sån lösning och det gick skitsmidigt.

Berätta mera om det tack. Eller starta en ny tråd på ämnet, tack! Låter MYCET intressant tycker jag....

Postat

http://www.musicfreedom.com/fredrikmikaelsson/ kör jag med, det är rätt bra. Tyvärr måste köparen logga in o härja på deras hemsida vilket är ett minus. Men jag gillar spelarna som jag kan lägga upp på min hemsida. Musiken streamas och slipper belasta min server. Sen crashar tyvärr deras sida ibland, men va tusan, är det gratis så är det! de tar någon % vid försäljning.

Tyvärr är det väl så att man mest säljer låtarna på de stora sidorna så som itunes, där är konsumenterna vana vid hur man gör. Ge ut en riktig skiva och fixa dit låtarna. :-)

/ F

Postat (redigerat)
menar du http://www.mosms.com/se/login.php?

Ja, visst e det smidigt, men söker heletslösning.

Japp det är den jag jobbat mot..

Resten av helhetslösningen är det jag själv som utvecklat. Vill du ha så kostar det. 🙂

i php/flash?

Vad talar vi för summor?

Har du någon demo av scriptet?

Redigerat av ThomasJ

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.