klenze (oregistrerad) Postat 1 november 2004 Postat 1 november 2004 Hej ! Snälla hjälp mig att välja ett bra ljudkort som inte ger knaster i audioinspelningarna.Jag är ute efter något ljudkort liknande M- audio som är ett externt ljudkort som kopplas via usb den har (1 tele och en xlr ingång har jag för mig).Min bror har ett sånt ljudkort, det är verkligen litet och smidigt och har det jag vill ha men vi har haft en massa strul med det, tex knaster vid inspelningar och svårt att välja ljudkortet i musikprogramm bla nuendo.Så nu är jag ute efter något liknande ljukort med 1 tele in och 1 xlr ingång som funkar perfa utan krångel å strul.Snälla hjälp mig mvh Conny
Björn Olsberg Postat 1 november 2004 Postat 1 november 2004 Gissar att det kan bli svårt att få svar på denna fråga eftersom det redan har postats flera liknande tidigare. Börja med att använda sökfunktionen, titta sedan i kategorin Datorer/tillbehör https://www.studio.se/index.php?showforum=26
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.