Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

tjeeena

jo jag vill överföra en låt jag gjort i guitar pro till cubase och lägga på lite midi instrument så de låter lite tuffare =)

men jag hittar ingen bra gitarr vst till distad gitarr jag har isf virtual guitarist men den spelar inte som jag vill? helt annan rytm etc?

sen har jag realguitar och den spelar som jag vill men de ska inte va akustisk gitarr haha ^^

Annons
  • 4 veckor senare...
Postat

Det du kan göra är att använda Realguitar och skicka signalen vidare in i Guitarrig. Då låter det som en hyfsad el-gura =)

Postat
Det du kan göra är att använda Realguitar och skicka signalen vidare in i Guitarrig. Då låter det som en hyfsad el-gura =)

oh gott! hur gör jag detta? 🙂

Postat

Jag använder dom två sakerna, Realguitarist och Guitarrig. I fl lägger jag vsti'n i en channel och sen lägger jag bara på Riggen som en effekt.

Postat (redigerat)

jag lyckades me detta de va iaf de sexigaste jag hört i vsti väg för distad elgura!

slog slayer 2 med hästlängder! tycket de låter burkigt bara

Redigerat av yonaz666

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.