Forum (oregistrerad) Postat 8 februari 2004 Postat 8 februari 2004 ...jag vill länka Reason 2.5 med Cubase VST 5. Rewire 2.5 fanns redan i systemmappen. Man ska ju starta Cubase först va och sen Reason men Reason hänger sig när det startar... Vad är fel? Har Mac G4.
Pluffo Postat 8 februari 2004 Postat 8 februari 2004 Nu är ju inte jag någon fetingexpert på det här men är Cubase VST 5 kompitabelt med ReWire?
Forum (oregistrerad) Postat 8 februari 2004 Postat 8 februari 2004 Det nämns Cubase SX i manualen.... Enbart... Jag har inte hängt med i uppdateringarna på sistone... Är Cubase SX nåt som ersatt VST?
Carlos (oregistrerad) Postat 13 februari 2004 Postat 13 februari 2004 Nej, Sx är bara senaste Cubase versionen(v. 2)rekommenderas!
wollibolli Postat 13 februari 2004 Postat 13 februari 2004 (redigerat) Enligt Propellerheads så fungerar inte Rewire till Cubase VST 5, endast SX/SL. Ja, Cubase SX/SL är nästa generation av Cubase skulle man kunna säga (som har ersatt Cubase VST). Version 1 som kom ut fungerade inte så bra men i och med den senaste verison 2 har dom fixat till det mesta. Redigerat 13 februari 2004 av wollibolli
chrisB Postat 14 februari 2004 Postat 14 februari 2004 Enligt Propellerheads så fungerar inte Rewire till Cubase VST 5, endast SX/SL. Joda, Rewire fungerar utmärkt i Cubase VST 5! 😎 Cubase VST 5.1 (PC) ReWire 2 Cubase VST 5.1 (Mac) ReWire 1 För att få Rewire 2 på Cubase Mac måste man uppdatera till 5.2 Det är med OS 9.x.x annars så är det SX på OSX i Mac eller XP på PC
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.