slejnard Postat 23 juli 2008 Postat 23 juli 2008 Har det att göra med semestertider? Eller att man är full dygnet runt? Föredrar själv att vara full på dan när man har någorlunda koll o kan kolla på cykling( tour de france) sen nyktrar man till på kvällen o mixar lite... OBS! Jag har semester--- 🙂
friend (oregistrerad) Postat 23 juli 2008 Postat 23 juli 2008 Semester, nykter, dricker alkoholfritt öl och mår toppen. 🙂
slejnard Postat 23 juli 2008 Trådstartare Postat 23 juli 2008 Brukar tappa diskanten framåt kvällen sen bara att öka på... 🙂 NU menar jag att mixa nykter vs full.
Apep Postat 23 juli 2008 Postat 23 juli 2008 hehe det är skönare att vara full på kvällen på något sätt, om man blir trött så går man ju o lägger sig utan att missa så mkt av solen osv. =) Varit ledig 1.5 månader och har en månad kvar, Det har blivit några whisky under tiden hehe 😛
Memphis Postat 23 juli 2008 Postat 23 juli 2008 (redigerat) Varit ledig 1.5 månader och har en månad kvar, Det har blivit några whisky under tiden hehe 😛 Din glidare! 😄 Själv har man bara drygt 2 veckor kvar av 4.. 😛 men jag e int bitter! 😎 /M Redigerat 23 juli 2008 av Memphis
Apep Postat 23 juli 2008 Postat 23 juli 2008 Varit ledig 1.5 månader och har en månad kvar, Det har blivit några whisky under tiden hehe 😛 Din glidare! 😄 Själv har man bara drygt 2 veckor kvar av 4.. 😛 men jag e int bitter! 😎 /M hehe det är typ min längsta semester någonsin. Det är ju inte så att man klagar hehe 😄 Glider bara runt och gör av med pengar typ o lever satan hehe 😎 No need to think about tomorrow!
Anders F Postat 23 juli 2008 Postat 23 juli 2008 en annan har iaf ca 8 verckors semester 😛 Men så mycket dricka har det inte blivit. Inte så mycket luft heller. f-n jag sitter alldeles för mycket och gör musik eller slappar här på forumet 😛
slejnard Postat 23 juli 2008 Trådstartare Postat 23 juli 2008 Slappa här på forumet å dricka alkohol krossar ju krogen! 😛
Apep Postat 24 juli 2008 Postat 24 juli 2008 (redigerat) Slappa här på forumet å dricka alkohol krossar ju krogen! 😛 haha många trådar är ju rätt underhållande men inte sååå underhållande att man stannar hemma hehe -tycker- men att sitta hemma, dricka och ta det lugnt är också klart underskattat - det är jävligt skönt ibland =) Redigerat 24 juli 2008 av Apep
rally Postat 24 juli 2008 Postat 24 juli 2008 Nu vet jag inte om nån här brukar hänga på Flashback?? Gör det inte jätte ofta själv, men dom bjuder i alla fall på helt rubbat underhållande läsning i nån fast tråd för folk som sitter ensamna och fyllnar till framför datorn:) Kan rekommenderas
Lee Postat 24 juli 2008 Postat 24 juli 2008 Hon som "rear-ended" mig i måndags hade inte bara krökat utan var hög på piller. Stod i goda ro vid trafiklyset och kollar som hastigast upp i backspegeln. Jag hinner väl tänka "en bil... Oh shit, den bromsar inte in!" Och sedan var bilarna bara skrot och det vidtog en skojig lite procedur med alko och drogtester innan hon fick åka i en vit taxi (med Police på dörren) till arresten. Min bil är rätt kansstött, men hennes lär aldrig komma upp på vägen igen. Man jag är skitglad ändå. Dels överlevde jag, dels har jag inte direkta krämpor ( bara lite öm) och dels har jag kommit på hur lyckligt lottad jag är, rent allmänt. Men idag har jag druckit öl. Och låtit bilen stå... Och är inte ledsen för det heller...
ThomasJ Postat 24 juli 2008 Postat 24 juli 2008 Semester, nykter, dricker alkoholfritt öl och mår toppen. 😛 Samma här:)
tordA Postat 24 juli 2008 Postat 24 juli 2008 "Varför är alla fulla på kvällen?, ...och inte på dagen?" det tar en hel dag att få upp farten 🙂🙂
Jejje Postat 24 juli 2008 Postat 24 juli 2008 Om man e full på dagen e man ju så himla ful. På kvällen kamoflueras det av mörker 😎
Biran Postat 24 juli 2008 Postat 24 juli 2008 Precis lika gött att vara full igen kl 07,00 som kvällen innan 😎
slejnard Postat 24 juli 2008 Trådstartare Postat 24 juli 2008 Om man e full på dagen e man ju så himla ful. På kvällen kamoflueras det av mörker 🙂 Fast här uppe där jag bor är det ju ljust dygnet runt i dessa semestertider. 🙁
Jejje Postat 24 juli 2008 Postat 24 juli 2008 Om man e full på dagen e man ju så himla ful. På kvällen kamoflueras det av mörker 🙂 Fast här uppe där jag bor är det ju ljust dygnet runt i dessa semestertider. 🙁 Kan lösas genom att ALLA e fulla HELA TIDEN 🙂
Apep Postat 25 juli 2008 Postat 25 juli 2008 Om man e full på dagen e man ju så himla ful. På kvällen kamoflueras det av mörker 😉 Fast här uppe där jag bor är det ju ljust dygnet runt i dessa semestertider. Kan lösas genom att ALLA e fulla HELA TIDEN 🙂 yeah !
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.