SmileWithin Postat 22 juli 2008 Postat 22 juli 2008 Hej gott folk! Jag gör det enkelt för mig och klistrar in vår annons... Poprockbandet April Hours i Karlstad söker en basist och en gitarrist! Våra krav är att du är runt 18-25 år gammal och är redo att ge din tid och ambition till bandet. Viktigt är att du tycker om vår musik och känner att du har någonting att tillföra i bandet. Gå in på www.myspace.com/aprilhours för att lyssna på några av våra låtar. Om du känner dig det minsta intresserad så tveka inte att kontakta oss på aprilhours@gmail.com Ni kan lika gärna PM:a mig här samt fråga frågor i tråden, om ni har några. 😉 Mvh Kim
Daniel H Postat 22 juli 2008 Postat 22 juli 2008 Jag gillade er musik. Kan Tom Petty vara en inspirationskälla?
SmileWithin Postat 22 juli 2008 Trådstartare Postat 22 juli 2008 (redigerat) Jag gillade er musik. Kan Tom Petty vara en inspirationskälla? Kul att du gillade det =) Ingen aning om vem Tom Petty är, ska youtuba honom direkt... Mvh Redigerat 22 juli 2008 av SmileWithin
bakke Postat 22 juli 2008 Postat 22 juli 2008 Synd att man inte bor i Karlstad och är 10 år yngre! 😉 Jag gillade låtarna, hoppas man få höra mer snart.
Daniel H Postat 22 juli 2008 Postat 22 juli 2008 Jag gillade er musik. Kan Tom Petty vara en inspirationskälla? Kul att du gillade det =) Ingen aning om vem Tom Petty är, ska youtuba honom direkt... Mvh Då har du missat något!
nson Postat 1 augusti 2008 Postat 1 augusti 2008 (redigerat) Skön musik! Folk kommer nog gladeligen söka Redigerat 1 augusti 2008 av nson
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.