Carl_B Postat 1 november 2004 Dela Postat 1 november 2004 (redigerat) 2,45 mb 64kbps 5'16'' ledsen för den usla kvaliten men jag är tvungen numera, nåra jävla idioter tog All Day från nåt forum (128kbps) och slängde ut den som release... va inte äns färdiga låten. Första gången jag provar side-chaining 🙂 glömde säga att detta är lite annan stil jämfört me mina andra. 🙂 glömde länken Your browser does not support the HTML5 audio tag kjam Redigerat 1 november 2004 av Carl_B Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 1 november 2004 Dela Postat 1 november 2004 Första gången jag provar side-chaining 🙂 Jaha..ska du börja pumpa som DD nu alltså...? Kan tänka mig hur det låter då 🙂 Ska dra i mig ett par åksjuketabletter i kväll innan jag lyssnar.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Carl_B Postat 1 november 2004 Trådstartare Dela Postat 1 november 2004 Första gången jag provar side-chaining 🙂 Jaha..ska du börja pumpa som DD nu alltså...? Kan tänka mig hur det låter då 😆 Ska dra i mig ett par åksjuketabletter i kväll innan jag lyssnar.. hehe de e inte riktigt så de pumpar... bara lite så de blir mer rytmiskt... ledsen om ja skrämde iväg dej nu 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wille Postat 1 november 2004 Dela Postat 1 november 2004 Var är länken? 😆 vill lyssna ju.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 1 november 2004 Dela Postat 1 november 2004 En 3a av mig, har ju redan lyssnat på låten och den låter fint. Du vet vad jag har sagt om den redan. 😆 (Har du mixat lite till så slänger jag ett öra, men inte lär det svänga mindre ) 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Egghuvud Postat 1 november 2004 Dela Postat 1 november 2004 (redigerat) Tja... det pumpade inte så räligt. Snyggt breda ljud. Förtrollande körer. Stråkarna är lite dominanta bitvis. De dränker lite av syntljuden speciellt i de lågmälda partierna Tex där vid tre och trettiofem. Annars håller det förbluffande hög kvalité. En solklar trea 😛 Redigerat 1 november 2004 av Egghuvud Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 1 november 2004 Dela Postat 1 november 2004 Lyssnade på nya mixen, och vad ska man säga? Sitter här och myser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 1 november 2004 Dela Postat 1 november 2004 (redigerat) Calle för ***, 64 kbit... 😛 Kan ju knappt koncentrera sig på musiken 😄 (Tack vare ljudkvalitén) Redigerat 1 november 2004 av ViktorDenStore Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 1 november 2004 Dela Postat 1 november 2004 Viktor(ia) agrree.... 😛 Calle, suveränt material, luskasst bitformat...... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Carl_B Postat 1 november 2004 Trådstartare Dela Postat 1 november 2004 ni behöver faktiskt inte lyssna om ni inte vill... det är antingen 64kbps eller ingenting... tänkte jag ville dela med mej med nåt jag satt o gjorde igår.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 1 november 2004 Dela Postat 1 november 2004 (redigerat) hehe de e inte riktigt så de pumpar... bara lite så de blir mer rytmiskt... ledsen om ja skrämde iväg dej nu 😉 Skrämma iväg? 😲 moi? 😆 Du é la go enna... Jag lyssnar senare ikväll Calle. Gillar PAD'en ..fekk..gillar ju hela låten..boomkicks o hela paketet..det tar sig i brasan Calle...skitskön 'dreamy feeling' overall.. ehmm...slänger du på den här på skivan också? 😉 en sån här låt kan jag låta snurra hur länge som helst.... Hur är det med 50hz'en då? 😆 jag var tvungen att up-sampla från 24khz för att kunna köra den överhuvudtaget på mitt RME-kort 😄 så det var lite svårt att avgöra detaljer. Redigerat 1 november 2004 av demoniqus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chriskooh Postat 1 november 2004 Dela Postat 1 november 2004 Mer progg feeling över denna än tidigare verk, riktigt nice. du kan nog sluta på skift jobbet snart 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Carl_B Postat 1 november 2004 Trådstartare Dela Postat 1 november 2004 Mer progg feeling över denna än tidigare verk, riktigt nice. du kan nog sluta på skift jobbet snart 😆 Haha de har ja redan gjort! 🙂 drar ju den 3e dec... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nkai Postat 1 november 2004 Dela Postat 1 november 2004 Denna var gemytlig. En trea! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jappe (oregistrerad) Postat 1 november 2004 Dela Postat 1 november 2004 Mycket behaglig lyssning. 3:a. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wille Postat 1 november 2004 Dela Postat 1 november 2004 Mer progg feeling över denna än tidigare verk, riktigt nice. du kan nog sluta på skift jobbet snart 😄 Haha de har ja redan gjort! 🙂 drar ju den 3e dec... As skön låt Carl! Vad händer den 3dec? nyfiken 😎 Mvh / Starion. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 1 november 2004 Dela Postat 1 november 2004 Haha de har ja redan gjort! 😄 drar ju den 3e dec... w00t? har du blivit in-house-proddare nu? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Carl_B Postat 1 november 2004 Trådstartare Dela Postat 1 november 2004 Mer progg feeling över denna än tidigare verk, riktigt nice. du kan nog sluta på skift jobbet snart 😎 Haha de har ja redan gjort! 🙂 drar ju den 3e dec... As skön låt Carl! Vad händer den 3dec? nyfiken 🙂 Mvh / Starion. flyttar till london med två polare... ska dit o knega o kröka 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Carl_B Postat 1 november 2004 Trådstartare Dela Postat 1 november 2004 Tack ska ni alla för alla gulliga kommentarer! kjam! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 1 november 2004 Dela Postat 1 november 2004 MumsLåt 😄 London härligt 😎🙂🙂 snacka med min Broder Peter DC säj häj i kackelboxen: ink1 blogdrive har du "otur" kan du få vara med på en inspelning med CrachTV (Electro-Pop) 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wille Postat 1 november 2004 Dela Postat 1 november 2004 (redigerat) Mer progg feeling över denna än tidigare verk, riktigt nice. du kan nog sluta på skift jobbet snart 🙂 Haha de har ja redan gjort! 😄 drar ju den 3e dec... As skön låt Carl! Vad händer den 3dec? nyfiken 🙂 Mvh / Starion. flyttar till london med två polare... ska dit o knega o kröka 😄 London.. underbart ställe! var där i somras, följer datorn med? eller köper du ny där? glömm ej musiken 😎 Redigerat 1 november 2004 av Starion Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Carl_B Postat 1 november 2004 Trådstartare Dela Postat 1 november 2004 Mer progg feeling över denna än tidigare verk, riktigt nice. du kan nog sluta på skift jobbet snart 🙂 Haha de har ja redan gjort! 🙂 drar ju den 3e dec... As skön låt Carl! Vad händer den 3dec? nyfiken 😄 Mvh / Starion. flyttar till london med två polare... ska dit o knega o kröka 😄 London.. underbart ställe! var där i somras, följer datorn med? eller köper du ny där? glömm ej musiken 😎 de e precis de ja kommer göra... har ingen dator med mej, tyvärr...🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wille Postat 1 november 2004 Dela Postat 1 november 2004 Mer progg feeling över denna än tidigare verk, riktigt nice. du kan nog sluta på skift jobbet snart 🙂 Haha de har ja redan gjort! 🙂 drar ju den 3e dec... As skön låt Carl! Vad händer den 3dec? nyfiken 🙂 Mvh / Starion. flyttar till london med två polare... ska dit o knega o kröka 😄 London.. underbart ställe! var där i somras, följer datorn med? eller köper du ny där? glömm ej musiken 😎 de e precis de ja kommer göra... har ingen dator med mej, tyvärr...🙂 ops.. synd 😄 fast det är INTE! tråkigt att festa i London!! 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SLC-trax Postat 1 november 2004 Dela Postat 1 november 2004 Nice! 3/3 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nisse Postat 1 november 2004 Dela Postat 1 november 2004 Riktigt bra, har inget att anmärka på. Det blir en trea, rätt och slätt. 😄 //Nisse Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
trancedanne Postat 2 november 2004 Dela Postat 2 november 2004 Låter riktigt jäkla bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chris_Emil Postat 2 november 2004 Dela Postat 2 november 2004 Lite kritik kanske ? 😆 fastän att du får en 3:a ? 😛 hehe Känns som om låten inte kommer igång riktigt... bra sound annars Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 2 november 2004 Dela Postat 2 november 2004 Hade varit coolt med en snabbspolad getaway på nattetid som video till den här... känns lite som man svävar snabbt framåt en meter ovanför asfalten när man lyssnar. 😛 I brejket vid 02:22 reagerade jag över att den dova kicken inte går i takt med det ovanliggande "arrpeggio"-aktiga ljudet.. men det är kanske bara jag. 3/3 får du. London är fett! Men hur ska du (och vi) stå ut med att du inte kan göra musik medans du är där?? 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Carl_B Postat 2 november 2004 Trådstartare Dela Postat 2 november 2004 London är fett! Men hur ska du (och vi) stå ut med att du inte kan göra musik medans du är där?? 😆 det är en bra fråga 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 2 november 2004 Dela Postat 2 november 2004 London är fett! Men hur ska du (och vi) stå ut med att du inte kan göra musik medans du är där?? 🙂 det är en bra fråga 🙁 läste du inte mitt inlägg ??? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.