psychomike Postat 19 juli 2008 Postat 19 juli 2008 (redigerat) Har en helt ny formaterad och återställd dator. nytt firewire kort (insticksmodul) nyaste drivrutinen installerad ett terratech phase x24a med senaste drivrutiner samt senaste firmware. problem... 1. kan inte välja mitt nya ljudkort som primär ljudenhet. 2. går man in i terratecs mixer o kikar på infon står det Control Panel: Version 2.44.03.41 (PHASE24CPL.EXE) Driver: Version unknown. (TTPHASEA.SYS not found.)!!!!!!!! Asio: Version 2.44.00.00 (TTPHASEASIO.DLL) Firmware: Version 120.60.141.36 3. i vst pluggarna går det att välja terratecs driver men inte någon midi. får dessutom inge ljud 4. när jag i cubase ska välja terratecs audio driver så får jag fel meddelandet "No sound device is connected to the pc" går jag in i device manager och kollar på ljudkort samt firewire kort så ser allt ut att funka. drivers finns där mm. vette fan va jag har råkat ut för? en kista med guld till den som hjälper mig knäcka det här =P mvh / micke Sony vaio ar11b Os: win xp sp3 Intel Core Duo T2300E / 1.66 GHz Dubbel kärna Ram 2 Gb Cacheminne Typ: L2-cache Installerad storlek: 2 MB firewire kort http://www.inwarehouse.se/k/ki.aspx?sku=341337 ljudkort terratech phase x24 fw piano casio px-200 Redigerat 19 juli 2008 av psychomike
psychomike Postat 19 juli 2008 Trådstartare Postat 19 juli 2008 (redigerat) hilfe! Redigerat 19 juli 2008 av psychomike
psychomike Postat 19 juli 2008 Trådstartare Postat 19 juli 2008 min msn adress om någon känner sig manad! fontfunkfactory@hotmail.com
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.