Lassebasse Postat 18 juli 2008 Postat 18 juli 2008 Tjo! Jaha, då var jag här också. En fd. dödsmetallmusiker som idag spelar pop och gör jazz/drum n bass hemma i datorn. Lite historik: Spelat trummor och bas i death metalbandet Diabolical (www.diabolical.se). Jag spelar på alla releaser fram tom "A thousand deaths". Spelat bas i numetalbandet Seethings (www.myspace.com/seethings). Jag spelar bas på debutplattan "Parallells". Spelar idag trummor i popbandet Dynamo 77 (www.dynamo77.com alt www.myspace.com/dynamo77sweden) och gör även en del musik hemma i datorn för det egna projektet Nanuh (www.myspace.com/friendsofnanuh). Har laddad upp Nanuh-demon "Songs from the real world" på forumstället där man ...ja, kunde ladda upp musik:) Så gå dit o tanka o kommentera gärna på nåt sätt! Ha det fint!
Memphis Postat 18 juli 2008 Postat 18 juli 2008 (redigerat) Tjena o välkommen. 😉 Har du ADHD eller var det en slags beskrivning? ☺️ Mvh Memphis Redigerat 18 juli 2008 av Memphis
Lassebasse Postat 21 juli 2008 Trådstartare Postat 21 juli 2008 Tjena o välkommen. 😳 Har du ADHD eller var det en slags beskrivning? 😛 Mvh Memphis En iöverdriven förklaring över hur jag är i studion.
Memphis Postat 21 juli 2008 Postat 21 juli 2008 Tjena o välkommen. 😉 Har du ADHD eller var det en slags beskrivning? 🙂 Mvh Memphis En iöverdriven förklaring över hur jag är i studion. ok
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.