Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej!

Jag är en hobbymusiker, kille, som fuskar på lite av varje, dvs. sång, gitarr, klaviatur, perkussiva instrument och lite stråk.

Snart även bas.

Hoppas kunna finna och hjälpa till med svar här på Studio Forum gällande alla möjliga spörsmål inom inspelning, utgivning och musikinstrument.

Har nog hamnat rätt.

Gott gry!

😛

//debatt

Annons
Placid (oregistrerad)
Postat

Välkommen! 🙂

• 4 veckor senare...
Postat (redigerat)

Ville bara tillägga att jag la in info om min hemsida på MySpace i profilen.

Men hur får man till den info:n så att den alltid ligger nedtill i ens inlägg?

Jag hittade det själv nu, redigera signatur handlar det ju om.

😆

//debatt

Redigerat av debatt
friend (oregistrerad)
Postat

Hej och välkommen till forumet. 😆

Postat

Jag måste säga att du är läskigt lik en tidigare forumdeltagare vid namn "musik". Liknande skriftspråk, spelar många instrument, bor i gbg, enordigt nickname, skriver ut sina nattliga köplustar och funderingar etc.

En tvillingbror månne? 🙂

Välkommen hursomhelst!

Postat

välkommen, vad spelar och gillar du för musik? det är alltid kul att veta lite mer... :rolleyes:

• 1 månad senare...
Postat

Nu har det gått några månader och det är skönt att du verkar vara tillbaka för gott, musik! 😳

Postat
Nu har det gått några månader och det är skönt att du verkar vara tillbaka för gott, musik! 😳

Skönt att jag fick mina misstankar bekräftade med 😆

Postat
Nu har det gått några månader och det är skönt att du verkar vara tillbaka för gott, musik! 🙂

Om det nu skulle vara Debatt som är tidigare Musik så är det väl inte helt schysst att avslöja detta? Hade han velat att det skulle komma fram hade han väl sagt det själv? 😑

Hur som helst, välkommen Debatt! 🙂 Tycker du verkar vara en trevlig prick.

Mvh

Memphis

Postat
Om det nu skulle vara Debatt som är tidigare Musik så är det väl inte helt schysst att avslöja detta?

Varför inte det? Vilken skada skulle det göra någon?

Postat
Om det nu skulle vara Debatt som är tidigare Musik så är det väl inte helt schysst att avslöja detta?

Honom kanske?

Postat (redigerat)

Det skulle inte skada någon/något förutom han och hans anonymitet vilket han antagligen skulle vilja behålla. 🙂 Men nu vet vi inte hur det är och jag tycker vi lämnar det så. Tycker vi fortsätter med välkomnandet:

Välkommen Debatt! 🙂

/M

Redigerat av Memphis
Postat
Det skulle inte skada någon/något förutom hans anonymitet vilket han antagligen skulle vilja behålla. Men nu vet vi inte hur det är och jag tycker vi lämnar det så.

Hans anonymitet är väl fortfarande intakt?

Tycker isåfall det är värre att låtsas vara en ny medlem 🙂

Postat
Det skulle inte skada någon/något förutom hans anonymitet vilket han antagligen skulle vilja behålla. Men nu vet vi inte hur det är och jag tycker vi lämnar det så.

Med anonymitet menade jag inte som person IRL utan som en tidigare medlem. Tycker vi släpper detta med hänsyn till trådskaparen.

Mvh

Memphis

Postat

Med anonymitet menade jag inte som person IRL utan som en tidigare medlem. Tycker vi släpper detta med hänsyn till trådskaparen.

Mvh

Memphis

Det beror ju iof på om han vill att vi ska släppa det eller inte. Har ju inte precis fått någon respons 🙂

Postat (redigerat)

Sign. debatt har själv redan antytt/bekräftat/gett sken av att han är samma person som "musik"...

Edit: Selftavning.

Redigerat av Valle
Postat
Det beror ju iof på om han vill att vi ska släppa det eller inte. Har ju inte precis fått någon respons 🤪

Nej, men eftersom han inte sade något i sin presentation om att han var Musik så kan tycker jag man kunde anta att han inte ville få det allmänt känt.

Sign. debatt har själv redan antytt/bekräftat/gett sken av att han är samma person som "musik"...

Har inte sätt att han sagt detta nånstans, men då var ju detta löst. 😉😳 Skål!

/M

Postat
Det beror ju iof på om han vill att vi ska släppa det eller inte. Har ju inte precis fått någon respons 😆

Nej, men eftersom han inte sade något i sin presentation om att han var Musik så kan tycker jag man kunde anta att han inte ville få det allmänt känt.

Har inte sätt att han sagt detta nånstans, men då var ju detta löst. 🙂☺️ Skål!

/M

Schkall 😉

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.