spaceman Postat 17 juli 2008 Dela Postat 17 juli 2008 Idag ska jag köpa Får jag lov till den sista dansen på DVD. Dansband känns 1000 mil ifrån VST och sidechain... 😄 Trailer: http://se.filmtrailer.com/trailer/874/F%C3...sta+dansen.html Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Anders F Postat 17 juli 2008 Dela Postat 17 juli 2008 Hängde inte med på i trailern va det är för något. Är det en dokumentär om sveriges dansband? På tal om DVD-film, någon som kan tipsa vart jag kan få tag i filmen bird på dvd med svenskt text. Har bara hittat denna version på cdon. MVH Anders Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spaceman Postat 17 juli 2008 Trådstartare Dela Postat 17 juli 2008 Tjena Anders, Buylando har den som köd DVD och hyr här i Sthlm. http://buylando.se/Pages/Produkt.aspx?typ=...5&varugrp=2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Anders F Postat 17 juli 2008 Dela Postat 17 juli 2008 F-n, varan fanns ej i lager och kunde ej beställas 😛 Men tack för tipset, ett ställe till att kika på i framtiden om man har svårt att hitta en film. MVH Anders Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 17 juli 2008 Dela Postat 17 juli 2008 Menas Sista dansen med Helena Bergström?? isch.. Det bästa filmtipset just nu är tusan hakar "No country for old men"!!! Ruggigt bra film. otäck och lite sånt med.. asballt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spaceman Postat 17 juli 2008 Trådstartare Dela Postat 17 juli 2008 (redigerat) Tjena Idf No country for old men var grymt bra. Redigerat 18 juli 2008 av spaceman Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.