JonasNeumann (oregistrerad) Postat 16 juli 2008 Postat 16 juli 2008 Jag söker en grym dj som kan showa, mixa, gärna scratcha till ett seriöst samarbete!! Mer info på mail eller msn!! Neumann_jonas@hotmail.com Mvh Jonas Neumann
jarlo Postat 16 juli 2008 Postat 16 juli 2008 Jag tror att det är större chans att du får svar om du skriver lite om dig själv och vad du hade tänkt dig för samarbete
JonasNeumann (oregistrerad) Postat 16 juli 2008 Postat 16 juli 2008 Här kommer lite info då! Jag heter Jonas Neumann och spelar trummor. Har gjort det nu i 13 år. Jag har länge funderat på att starta något liknande som dom gör i detta klipp : http://www.youtube.com/watch?v=rKCE7-CZuME&NR=1 Travis Barker och DJ AM gjorde detta i USA och de blev en mega succé! Skulle det vara intressant för dig att göra något liknande och göra ett par klubbspelningar i Sverige och Europa? Är detta intressant för någon så tveka inte att kontakta mig!! Endast seriösa tack!! Mvh Jonas Neumann
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.