Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Förutom Studio så prenumererar jag även på Sweden Rock Magazine. I senaste numret var där en intervju med Jeff Scott Soto. Han berättade att stått på scen tillsammans med Brian May (och förmodligen även Roger Taylor) vid ett par tillfällen och framfört Queen-låtar. Någon som vet någonstans där man kan titta/lyssna?

Annons
Postat

Jag har hört några (hrm...mp3:or) där jeff scott soto sjunger till studioversionerna av några olika queenlåtar (i want it all bla.)... hittade dem på fildelningsnätverk. 😆

Postat

Min flickvän försökte på egen hand avinstallera en hyfsat fungerande version av Kazaa Lite för några veckor sen. Hon tog helt enkelt mappen och slängde den. Nu går det inte att installera igen. Försökte faktiskt alldeles nyss installera vanliga Kazaa, men det slöade ner datorn något alldeles otroligt. Kan i och för sig bero på att min dator för internetbruk är fem år gammal... 😆 Några tips på andra bra fildelningsprogram? (P g a av att datorn är såpass gammal kan jag inte köra t ex DC++, eftersom hårddisken bara är på 6 GB, ger mig inte speciellt mycket tillträde till olika hubbar...).

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.