Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Kan inte låta bli...

EPIC FAIL O_O

Postat

Hehe...ja, jag utryckte mig nog inte så utförligt: Jag hittar varken skiva eller valideringskod, varit i kontakt med butiken jag köpte min M Box mini och till råga på allt så registrerade jag aldrig mig på digidesigns hemsida så de har inga uppgifter på mig. Vet någon om valideringskoden lagras någonstans i programmet?

Postat (redigerat)
Hehe...ja, jag utryckte mig nog inte så utförligt: Jag hittar varken skiva eller valideringskod, varit i kontakt med butiken jag köpte min M Box mini och till råga på allt så registrerade jag aldrig mig på digidesigns hemsida så de har inga uppgifter på mig. Vet någon om valideringskoden lagras någonstans i programmet?

Otur, för den lagras inte någonstans. Man får "låna" en registreringsnyckel av någon om man ska få igång programmet.

Jag har en extra skiva/reg.nyckel (PT 7.1) till en M-box mini, som jag inte använder (använder 002 Factory m PT 7.3 som oxå funkar på M-Boxen).

Redigerat av Sleap

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.