Piccazzo Postat 5 augusti 2008 Dela Postat 5 augusti 2008 EDIT IGEN: La upp den så ni får höra! (mp3 fil)--> Your browser does not support the HTML5 audio tag Skicka den till Mims eller Souljaboy kanske Lil Wayne så kan dom kicka ett par verser på den... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mixtur Postat 5 augusti 2008 Dela Postat 5 augusti 2008 Tror du inte att han menar MPC:n ... Den är ju väldigt vanlig i hip hop kretsar, framförallt är det väl kvantiseringen på den som är en riktig klassiker. Nope , han menar nog Akai Piccazzo: Jag tror du misstar dig, AKAI uppfanns av TIMBALAND och ALLA använder det, Per Gessle, Ale Möller, Slipknot och Kroumata! Ingen diskussion. Men det är ju akai som gör mpc:n..... sedan använder ju många akais gamla samplers också, eftersom det gillar lo-fi ljudet av äldre samplingmotorer. Whatever //J Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 5 augusti 2008 Dela Postat 5 augusti 2008 EDIT IGEN: La upp den så ni får höra! (mp3 fil)--> Your browser does not support the HTML5 audio tag Skicka den till Mims eller Souljaboy kanske Lil Wayne så kan dom kicka ett par verser på den... 😱 haha eller hur! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Freddae Postat 12 juli 2009 Dela Postat 12 juli 2009 Tack för svaren, Jag har tänkt lite att köpa några ljud från Modern beats, men hittade inte riktigt något jag gillade. PSG: Tack för dina tips. Men det dära med att flytta snare:sen lite till höger o grejer låter lite konstigt. Det kommer ju bara låta otakt. 😎 Pesek, Tack för din hjälp också men din länk fungerade inte 😎 Gärna fler förslag. Haha nejdå det blir inte otakt, det du gör är att öka sterebredden så det blir ett fylligare ljud. Dem slår rytmiskt korrekt men det låter bara bättre 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Uozon Postat 6 februari 2010 Dela Postat 6 februari 2010 http://www.breakbeat-paradise.com/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.