Christopher Sigmond Postat 9 juli 2008 Postat 9 juli 2008 Citat ur Forumreglerna: "REGLERNA FINNS ALLTID UPPE TILL VÄNSTER PÅ VARJE SIDA: FORUMREGLER" 😉 Nej... De två ställen jag hittat Forumreglerna på är när man vill bli medlem respektive under diskussionsämnet Om sajten. Till den senare finns även en länk i Olsbergs signatur. Inget av ovanstående finns dock uppe till vänster. På någon sida.
Demonproducenten Postat 9 juli 2008 Postat 9 juli 2008 använd skalet studio gammal om du vill hitta dom uppe tv
Memphis Postat 9 juli 2008 Postat 9 juli 2008 Men det kommer väl även en länk till nya skalet så småningom? E ju krångligt att hitta annars, speciellt för nya medlemmar. 😑 Någon som vet? /M
Björn Olsberg Postat 19 juli 2008 Postat 19 juli 2008 Det ska komma en länk. Just nu är jag på semester och tänker inte jobba med än jag absolut måste 🙂 Forumreglerna ligger för övrigt också alltid nitade i avdelningen "Om sajten".
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.