Pluffo Postat 30 oktober 2004 Postat 30 oktober 2004 (redigerat) Jag letar efter ett program som kan spela in allt ljud som skickas till "line-out"-utgången på datorn. På den tiden när jag fortfarande satt och hackade med mitt Augidy använde jag creatives egna lilla simpla ljudinspelare där det fanns ett "what you hear"-alternativ under inspelningskälla, men nu har allt som har med creative att göra gått i paperskorgen. Är det någon som känner till vilka program som har denna funktion? Får gärna vara gratis också 😉 Redigerat 30 oktober 2004 av Pluffo
osiris Postat 30 oktober 2004 Postat 30 oktober 2004 Jag har ett till mac, men jag gissar du sitter på pc... Det heter "Audio Hijack"
Pluffo Postat 30 oktober 2004 Trådstartare Postat 30 oktober 2004 Du har rätt. Jag sitter på en PC. Men tack ändå 😉
speed-focus Postat 30 oktober 2004 Postat 30 oktober 2004 Virtual Audio Cable och Total Recorder är två program som finns. Jag tror båda är shareware.
joachime Postat 16 november 2004 Postat 16 november 2004 Vissa ljudkort har möjlighet att patcha monitorljud till ASIO in.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.