astaroth Postat 7 juli 2008 Postat 7 juli 2008 Det är min fråga. Satt och pillade med ett gammalt Ejay härromdagen, men FAAN va tråkigt å simpelt:P Finns det någon som vet något bättre och roligare program?
Piccazzo Postat 8 juli 2008 Postat 8 juli 2008 (redigerat) LogicCubasePro ToolsSonarNuendoAbletonReasonFL Studio samt ett flertal till. Jag kom på förresten S Ö K Redigerat 8 juli 2008 av Piccazzo
FlyRider Postat 8 juli 2008 Postat 8 juli 2008 Vad är vitsen med ejay? Rätta mig om jag har fel, men jag har för mig att det består av en massa färdiga fraser som man sätter ihop. Det är väl inte så inspirerande. Men på samma gång är det väl det som är själva grejen med programmet, så vad menar du med att du vill ha nåt som är bättre? Använd vilket musikprogram som helst, tex cubase och ladda ner lite gratis mjukvarusynthar och trumsamplingar, så får du nog det lite roligare :-)
Linus Postat 9 juli 2008 Postat 9 juli 2008 PC: Sony ACID Music Studio (från ca 250:-) Samplitude Music Studio 2008 (995:-) Sony ACID Pro 6 (ca 2500:-) Mac: Apple GarageBand (0:- med varje Mac)
favoritanton Postat 9 juli 2008 Postat 9 juli 2008 Det är min fråga. Satt och pillade med ett gammalt Ejay härromdagen, men FAAN va tråkigt å simpelt:P Finns det någon som vet något bättre och roligare program? Ejay äger! 😳
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.