Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Satt och jobbade med ljud i min virus ti,helt plötsligt under ett patchbyte så tappar datorn kontakten med synten och det ploppar upp ett meddelande som lyder-en av de usb enheter som är anslutna till datorn känns inte igen.jag har kopplat den till alla andra övriga usb uttag men samma visa där.Då access kundservice är så otrooooligt seg så hoppas jag nån här kanske har nå tips?

Annons
Postat
Det är säkert ditt antivirusprogram som ställer till det...

Hmm,på vilket sätt då om man får fråga?,jag kör avg free edition.

Postat
Det är säkert ditt antivirusprogram som ställer till det...

Hmm,på vilket sätt då om man får fråga?,jag kör avg free edition.

jag bara skojade. 😆

men för att vara seriös, så hände något liknande mig en gång. Då slutade skrivaren funka, plus många andra USB-enheter. Löste det till slut med att gå in i enhetshanteraren och avinstallera USB, starta om och låta windows installera dem igen... då funkade det.

inte alls säkert att det löser ditt problem dock.

Postat

Jag löste problemet och tänkte ba skriva hur jag gjorde ifall nån söker här på forumet om samma problem,jag drog ut strömsladden när synten var på,då hajade usb porten till av nån märklig jäkla anledning och kände igen den igen.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.