hackeman Postat 30 oktober 2004 Trådstartare Postat 30 oktober 2004 (redigerat) Japp. Kanske är det omotiverat att gå på Hacke, men jag blir inte glad när inlägg landar vid påhopp. Oavsett historien. Kan man inte bemöta en åsikt bättre än med påhopp anser vi man gör klokast i att lägga ner. Påhopp resulterar _alltid_ med att någon reagerar illa och trådens stämning dras i botten. I värsta fall med att jag måste stänga den. Den här tråden har redan ett antal anmälningar på sig från besökare som har reagerat. Och då reagerar jag. Olsberg, Blir lite förvånad. Du är säkert väl medveten om att jag är en av the "good guys" och att jag gjorde mixen helt på skoj utan ont syfte mot någon. Du såg säkert också att jag höll seriös och rumsren nivå trots att det första seka och gunilla gjorde var att hota mig. När de sen fortsätter och förvärrar sina hot och påhopp ska jag bara göra klokt i att lägga ner? Och eftersom jag inte gjorde det är det jag som får en tillsägning, inte seka? 😄 edit: stavfäl Redigerat 30 oktober 2004 av hackeman
nattvaktaren (oregistrerad) Postat 30 oktober 2004 Postat 30 oktober 2004 Här är låten igen - nu ligger den hos mig (och kommer att ligga där så länge jag har plats! 😆 ): Your browser does not support the HTML5 audio tag
seka Postat 30 oktober 2004 Postat 30 oktober 2004 Min underbara flickvän är förresten lika besviken som imponerad över att jag inte ger tillbaka på samma låga nivå, men jag vill inte sjunka till nån meningslös pajkastning. Flickvännen kanske inte lika besviken längre men desto mindre impad? ..hehe 😆
hackeman Postat 30 oktober 2004 Trådstartare Postat 30 oktober 2004 Min underbara flickvän är förresten lika besviken som imponerad över att jag inte ger tillbaka på samma låga nivå, men jag vill inte sjunka till nån meningslös pajkastning. Flickvännen kanske inte lika besviken längre men desto mindre impad? ..hehe 😉 Jösses, det här är ju helt meningslöst. 😆
seka Postat 30 oktober 2004 Postat 30 oktober 2004 När de sen fortsätter och förvärrar sina hot och påhopp ska jag bara göra klokt i att lägga ner? vilka "hot" om jag får fråga? 😆 Twilight_Zound Postat den 30 October 2004, 16:46 Hmmmmmm... Håller fullständigt med den person som skrev att det nog hade räckt med att BE Hackarn ta bort spåret eftersom den "Drabbade" inte gillade prylen. Var det inte det vi gjorde?QUOTE hej Hackeman! Ta genast ner låten från din hemsida och skriv en dementi ang. kompositionen "Fittan Sticker Fram".Ingen tillåtelse har getts dig att använda eller tolka detta verk. I annat fall vidtas rättsliga åtgärder. MVH /Gunilla Grundström men jag Håller ochså på Hacke eftersom jag också har en Y-kromosom `;..;´ iallafall enligt vissa här haha!! 😉
nkai Postat 30 oktober 2004 Postat 30 oktober 2004 Här är låten igen - nu ligger den hos mig (och kommer att ligga där så länge jag har plats! 😆 ): Your browser does not support the HTML5 audio tag Det blir en stjärna i boken för dig där ja! 😉
nattvaktaren (oregistrerad) Postat 30 oktober 2004 Postat 30 oktober 2004 Men hallå...? Det har gått en halvtimme och inga hot om stämning ännu. Jag är otroligt besviken.
cm0s Postat 30 oktober 2004 Postat 30 oktober 2004 ha ha... 😆 Hota nattvaktaren med en stämning, då! 😆 Vi vet att du vill 😉
hackeman Postat 30 oktober 2004 Trådstartare Postat 30 oktober 2004 ha ha... 😉 Hota nattvaktaren med en stämning, då! 😉 Vi vet att du vill 😆 Om inte annat vet vi iaf att nattvaktaren vill. 😆
Twilight_Zound Postat 30 oktober 2004 Postat 30 oktober 2004 Någon som har originalet oxå...... Så man har något att jamfäre määää 😆
hackeman Postat 30 oktober 2004 Trådstartare Postat 30 oktober 2004 Någon som har originalet oxå...... Så man har något att jamfäre määää 😉 Finns andra som delar ut den oxå, t.ex här. 😆
brojd Postat 30 oktober 2004 Postat 30 oktober 2004 Här går det undan! Sällan man ser en så snabbt växande tråd... och vilken ilska! 😆 (Nu har det säker hunnit dyka upp 2-3 inlägg till under tiden jag skrivit detta inlägg.) Varför inte ignorera attackflatorna och prata om trevligare saker som analogsynthar, cubase och vodka?
nattvaktaren (oregistrerad) Postat 30 oktober 2004 Postat 30 oktober 2004 (redigerat) Varför inte ignorera attackflatorna... Det går bara inte... 😆 Sorry. edit: Komigen då! Your browser does not support the HTML5 audio tag Redigerat 30 oktober 2004 av nattvaktaren
seka Postat 30 oktober 2004 Postat 30 oktober 2004 hot hot hotten-tott. Jag går på stan och han går breve det blixtrar till å va får jag se jomen en hackel-retnings-gubbe-finn då blir ja ju genast kåt på å gå in Fittan krymper hop, fittan krymper iho-oop! torr å livlös, torr å livlös... Fittan krymper ihoo-op!! torr å livlös, torr å livlös.... Ptrooo...ptrooo! Ja åker tåg å de ä så trist flera kilometer minst Ja då sätter d sig en gubbe breve Jag var kåt men det dog när jag Hacke fick se!! Fittan krymper hop, fittan krymper iho-oop! torr å livlös, torr å livlös... Fittan krymper ihoo-op!! torr å livlös, torr å livlös.... 😆
hackeman Postat 30 oktober 2004 Trådstartare Postat 30 oktober 2004 (redigerat) edit: tidigare inlägg hamnade lite ur fas här... borttaget. Redigerat 30 oktober 2004 av hackeman
Shadows Postat 30 oktober 2004 Postat 30 oktober 2004 hot hot hotten-tott.Jag går på stan och han går breve det blixtrar till å va får jag se jomen en hackel-retnings-gubbe-finn då blir ja ju genast kåt på å gå in Fittan krymper hop, fittan krymper iho-oop! torr å livlös, torr å livlös... Fittan krymper ihoo-op!! torr å livlös, torr å livlös.... Ptrooo...ptrooo! Ja åker tåg å de ä så trist flera kilometer minst Ja då sätter d sig en gubbe breve Jag var kåt men det dog när jag Hacke fick se!! Fittan krymper hop, fittan krymper iho-oop! torr å livlös, torr å livlös... Fittan krymper ihoo-op!! torr å livlös, torr å livlös.... 😆 Jättebra Seka du är jätterolig!
nattvaktaren (oregistrerad) Postat 30 oktober 2004 Postat 30 oktober 2004 (redigerat) Fittan krymper hop, fittan krymper iho-oop!torr å livlös, torr å livlös... Fittan krymper ihoo-op!! torr å livlös, torr å livlös.... Fattar inte grejen. Jag är inte jätteintresserad av din fitta, och Gunillas vill jag inte alls veta nåt om. Varför tjatar du om den hela tiden? Vill du att jag diktar nåt småtokigt om min penis så säg till - allt är möjligt. tillägg: "Om juridik och låten Fittan Sticker Fram" måste vara bästa namnet på en forumtråd - någonsin! Redigerat 30 oktober 2004 av nattvaktaren
seka Postat 30 oktober 2004 Postat 30 oktober 2004 ja...jag får väl byta namn nu ...till attack-flatan jamen varför?-- för jag stack fram lilla hakan. Tycker inte d e så cool att andras låtar sno. Det finns det många andra som är bättre på det än att fila ihop egen sång och gnol. dessa vilja kanske hellre gärna se sig kallade kuk-bengt å hor-hacke eller varför inte styvn-(h)acke. Tjo och ursäkta språket men ...vem bryr sig här? Alla verkar sura i denna atmosfär. Det dröjer nog innan man kommer hit igen. Här finns ju bara fullt med sura män. 😆
nattvaktaren (oregistrerad) Postat 30 oktober 2004 Postat 30 oktober 2004 Vi är inte alls sura! Det är du och din fitt-kompis som vill stämma hela världen. Har du ingen humor?
seka Postat 30 oktober 2004 Postat 30 oktober 2004 Jag vill inte påstå att jag har en massa humor i det här forumet. Då kanske jag blir stämd! ...eller i alla fall ned-stämd...hehe! 😆
hackeman Postat 30 oktober 2004 Trådstartare Postat 30 oktober 2004 Det dröjer nog innan man kommer hit igen. * badar i skumpa * Jag tror Lasse sade det bäst, "alla är emot mig för att jag är tjock". Fitt-seka och fitt-gunilla tror att alla är emot dem just för att de har nyss nämnda organ. Och förmodligen kommer det att bli sant just av den anledningen också. Lika patetiskt som pinsamt.
seka Postat 30 oktober 2004 Postat 30 oktober 2004 Ska ni inte ta och hoppa iväg till ett annat forum nu och bråka vidare där istället...? Det måste finnas viktigare saker att dryfta än sura attack-flators hårda/håriga, alternativt mjuka/rakade, alt. torra/ihopkrympta ja...ni vet vad. Ägna er åt nåt vettigare istället - typ musik! Vi ses nån gång...kanske på flat-konvent i Stockholm...eller varför inte i Amsterdams härlliga röda distrikt. 😉 /seka
hackeman Postat 30 oktober 2004 Trådstartare Postat 30 oktober 2004 ps. det handlar nog om minuter innan någon skvallrar om den här tråden igen och olsberg låser den, så passa på att skjuta skit fort som fan..!
hackeman Postat 30 oktober 2004 Trådstartare Postat 30 oktober 2004 Ska ni inte ta och hoppa iväg till ett annat forum nu och bråka vidare där istället...?Det måste finnas viktigare saker att dryfta än sura attack-flators hårda/håriga, alternativt mjuka/rakade, alt. torra/ihopkrympta ja...ni vet vad. Ägna er åt nåt vettigare istället - typ musik! Vi ses nån gång...kanske på flat-konvent i Stockholm...eller varför inte i Amsterdams härlliga röda distrikt. 😉 /seka Kasta spjut bland radhus. Snacka om total avsaknad av självinsikt! 😉
Plus o Minus Postat 30 oktober 2004 Postat 30 oktober 2004 ps. det handlar nog om minuter innan någon skvallrar om den här tråden igen och olsberg låser den, så passa på att skjuta skit fort som fan..! skit: feminister är lika vidriga som rasister. ///minus
hackeman Postat 30 oktober 2004 Trådstartare Postat 30 oktober 2004 hej då "kompositör"-Hacke! 😉 Hej då fitt-Seka!
Recommended Posts