insolitus Postat 9 november 2004 Dela Postat 9 november 2004 Ähmm... Är det inte 20 årsgräns på Bishops? 🙂 Jag är ju bara 18... 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 9 november 2004 Trådstartare Dela Postat 9 november 2004 Mer än vad jag vet... RIX!!! Hjälp till lite 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Debree Postat 9 november 2004 Dela Postat 9 november 2004 Jepp, jag är fortfarande på. Har ingen aning om vilka ställen som är bra eller åldersgränser... Håller helt och hållet med om att det borde vara något ganska lugnt ställe. Iaf till att börja med. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 9 november 2004 Dela Postat 9 november 2004 jag är 19 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
insolitus Postat 10 november 2004 Dela Postat 10 november 2004 Det här är en nödlösning ifall ingen kommer på nåt bättre, eller inte vill eller kan säga nåt förslag innan fredag! Vi träffas utanför McDonalds på Storgatan klockan halv åtta! 🙁 (kvällen) Nej, jag vill inte äta nåt där, men alla vet väl var det ligger? 🙁 Sådär...nu har vi backup, jag kommer va där om inget annat sägs. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 10 november 2004 Trådstartare Dela Postat 10 november 2004 Blivit tipsad om följande ställen: The Deep. Nytt fräscht. Ligger i närheten av domkyrkan. Sports. Vet i alla fall vart det ligger Och sen det där nya stället vid stationen... Alla borde ha öppet för folk över 18 såvitt min källa kunde påminna sig. Bäst att försäkra sig.... 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
android Postat 11 november 2004 Dela Postat 11 november 2004 Jag kommer nog tyvärr inte. 😳 Mår rätt så risigt, och ska dessutom på konsert ikväll, så det lär nog räcka och bli över kan jag tro... Ska verkligen försöka hänga på nästa gång! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 11 november 2004 Trådstartare Dela Postat 11 november 2004 lugnt, vi får se hur många som dyker upp. Det blir fler tillfällen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 11 november 2004 Trådstartare Dela Postat 11 november 2004 The Deep verkar det som. 19.30 (är det inte öppet hänger vi runt lite) Ligger vid domkyrkan, i strykjärnet. Under blosterbutiken. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rix Postat 11 november 2004 Dela Postat 11 november 2004 Några av Växjös pubar! Bishop's Arms - har 23-årsgräns. The Deep - släpper nog in vem som helst (iaf när det hette Ölkällar'n). Harrys - mitt emot stationen, jävligt stökigt o hype'at ställe, ofta kö (för en PUB!! idioter..) Zelda'z - biljardpalatset bakom nya polisstationen, trevliga skinnfåtöljer. P&M - mitt på Storgatan, också hype'at och stökigt. O'Leary's - satans jävla sportpub (vafan nu öl och storbildstv har gemensamt) Sports - se O'Leary's Lagerlunden - Stadshotellets pub, fint som snus! Nya jazzklubben. Ja, nåt sånt.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 11 november 2004 Trådstartare Dela Postat 11 november 2004 Tackar för de tipsen. Zeldas är ju rätt sköna fåtöljer i ja... kanske blir nästa veva. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
insolitus Postat 11 november 2004 Dela Postat 11 november 2004 (redigerat) The Deep verkar det som. 19.30 (är det inte öppet hänger vi runt lite) Ligger vid domkyrkan, i strykjärnet. Under blosterbutiken. Vi kör som vi har sagt, men det finns ju inget som säger att man inte kan ändra ställe när man väl träffas. Ingen är väl så feg att dom inte vågar ändra ställe IRL? 😉 EDIT: Vilka kommer föresten, så man vet hur många man ska vänta på? Redigerat 11 november 2004 av insolitus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 11 november 2004 Trådstartare Dela Postat 11 november 2004 Debree, du och jag kommer i alla fall. Andeas L får jag inget svar av. Alla har mitt mobilnummer om det skulle vara ngt, Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 13 november 2004 Trådstartare Dela Postat 13 november 2004 Det var en trivsam kväll tycker jag. Ni som inte hängde med ska definitivt med nästa gång. Blev lite öl, biljard på Zeldas. Snack om program, musik och forum. Android, Strip music kommer till Växjö den 2:a december! 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
android Postat 13 november 2004 Dela Postat 13 november 2004 Ok, låter trevligt. Ska som sagt försöka hänga på nästa gång... Själv satt jag hemma i soffan, hostade som en tok, såg på Idol och drack Talisker... (Morfar säger att whisky är bra för halsen! Eller egentligen för allt tror jag... 😛 ) ...Strip music... Jo, jag var in på deras hemsida så jag såg det. Men jag släpade mig iväg i torsdags kväll och de var inte så bra att jag måste se dom en gång till... Helt ok spelning dock. De hade "Halber Mensch" av Neubauten som intro och outro, och det var ju inte lite mäktigt... 😛 Men över lag var det lite för mycket 80-tals synthpads för min smak... Schysst röj och kaosljudbild, men synthljuden var i mina öron inte de bästa. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Debree Postat 13 november 2004 Dela Postat 13 november 2004 Det var en trivsam kväll tycker jag. Ni som inte hängde med ska definitivt med nästa gång. Blev lite öl, biljard på Zeldas. Snack om program, musik och forum. Jepp, väldigt trevligt var det. Favorit i repris med ännu lite fler folk tycker jag 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
insolitus Postat 13 november 2004 Dela Postat 13 november 2004 Det var en trivsam kväll tycker jag. Ni som inte hängde med ska definitivt med nästa gång. Blev lite öl, biljard på Zeldas. Snack om program, musik och forum. Jepp, väldigt trevligt var det. Favorit i repris med ännu lite fler folk tycker jag 😕 Absolut! Jag är besviken på att inte fler kom.. 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tokas Postat 13 november 2004 Dela Postat 13 november 2004 Favorit i repris med ännu lite fler folk tycker jag 🙂 Absolut! Jag är besviken på att inte fler kom.. 😉 Hur många var med? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
insolitus Postat 13 november 2004 Dela Postat 13 november 2004 (redigerat) Tre pers. Debree, Neko och jag. EDIT: Stvfael Redigerat 13 november 2004 av insolitus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ketri Postat 14 november 2004 Dela Postat 14 november 2004 Tyvärr han jag inte denna gång men är grymt sugen på att följa med om det blir fler. Vill ju spela biljard!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.