Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Jag gillar det hÀr forumet och önskade att det fanns en sektion om live sound. Jag skulle gissa att jag inte Àr den enda som jobbar parallellt utanför studion med live gigs. Vad jag skulle skriva dÀr vet jag inte, men jag gillar att lÀsa andras funderingar, problem och lösningar.

Annons
Postat

Denna frÄga har varit uppe tidigare och jag har för mig att det fanns en sÄdan sektion tidigare men den lades ner dÄ det inte va nÄgon vidare action i den.

Postat
Ja detta har vi talat massor om.

Proböemet med streem / webradio Àr STIM.

Haha, nu svarade du pĂ„ fel frĂ„ga va? 😉

Postat (redigerat)

Precis. 😉 Thomas, han syftade pĂ„ en avdelning som handlar om spelningar/koncerter live och inte att spela upp lĂ„tar pĂ„ forumet "live", alltsĂ„ streaming. Ville bara förtydliga. 🙂

Mvh

Memphis

Redigerat av Memphis
Postat (redigerat)
Precis. 😎 Thomas, han syftade pĂ„ en avdelning som handlar om spelningar/koncerter live och inte att spela upp lĂ„tar pĂ„ forumet "live", alltsĂ„ streaming. Ville bara förtydliga. 😉

Mvh

Memphis

Äch 😉

Redigerat av ThomasJ
Postat
Precis. 😆 Thomas, han syftade pĂ„ en avdelning som handlar om spelningar/koncerter live och inte att spela upp lĂ„tar pĂ„ forumet "live", alltsĂ„ streaming. Ville bara förtydliga. 🙂

Mvh

Memphis

Tung lÄt.

Gillar den skarpt, detta e vÀl nÄ form av nytÀnkade tech-house skulle jag kalla det.

Den dÀr hÀngande paden Àr sjukt snyggt.

Skulle kunna göra alå prydan med den.

Du fÄr 5 oÀng av mig för denna.

Du har gjort ett bra jobb helt enkelt!

Tackar!!!

Äch 😛

Hur faan kom ja in i de hela?!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.