Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Jag gillar det här forumet och önskade att det fanns en sektion om live sound. Jag skulle gissa att jag inte är den enda som jobbar parallellt utanför studion med live gigs. Vad jag skulle skriva där vet jag inte, men jag gillar att läsa andras funderingar, problem och lösningar.

Annons
Postat

Denna fråga har varit uppe tidigare och jag har för mig att det fanns en sådan sektion tidigare men den lades ner då det inte va någon vidare action i den.

Postat
Ja detta har vi talat massor om.

Proböemet med streem / webradio är STIM.

Haha, nu svarade du på fel fråga va? 😉

Postat (redigerat)

Precis. 😉 Thomas, han syftade på en avdelning som handlar om spelningar/koncerter live och inte att spela upp låtar på forumet "live", alltså streaming. Ville bara förtydliga. 🙂

Mvh

Memphis

Redigerat av Memphis
Postat (redigerat)
Precis. 😎 Thomas, han syftade på en avdelning som handlar om spelningar/koncerter live och inte att spela upp låtar på forumet "live", alltså streaming. Ville bara förtydliga. 😉

Mvh

Memphis

Äch 😉

Redigerat av ThomasJ
Postat
Precis. 😆 Thomas, han syftade på en avdelning som handlar om spelningar/koncerter live och inte att spela upp låtar på forumet "live", alltså streaming. Ville bara förtydliga. 🙂

Mvh

Memphis

Tung låt.

Gillar den skarpt, detta e väl nå form av nytänkade tech-house skulle jag kalla det.

Den där hängande paden är sjukt snyggt.

Skulle kunna göra alá prydan med den.

Du får 5 oäng av mig för denna.

Du har gjort ett bra jobb helt enkelt!

Tackar!!!

Äch 😛

Hur faan kom ja in i de hela?!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.